پیام دکتر کرمی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

تاسیسات نیوز: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران پیامی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به این شرح صادر کرد:
بهمن آمد فجر پیروزی رسید
گاه شادی و ستم سوزی رسید
بهمن و روئیدن گل در کنار
پس زدن از روی کشور هر غبار
دهه فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزاده جمهوری اسلامی ایران است؛ در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری حکیمانه زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) طومار ۲۵۰۰ ساله رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه‌های مختلف از قبیل مهندسی، پزشکی، درمانی، نانو، هوافضا، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، سلول‌های بنیادی، تکنولوژی‌های نظامی فوق پیشرفته و غیره مرزهای دانش را درنوردیدند و همه اینها، گوشه‌ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
پیشرفت‌های شگرف مهندسی چهارمین دهه انقلاب، نشان از به ثمر نشستن آن حرکت بزرگ دارد و این روزها که سیاهی سایه تحریم‌های ظالمانه در اثر مقاومت جانانه ملت از این مرز پرگهر، در حال عبور است، درخشندگی حضور یک‌یک جمع مقاوم ایران‌زمین، جهانی را روشن خواهد کرد.

یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توفیق انقلاب اسلامی در این چهار دهه، ظهور و بروز درخشش جوانان آگاه و حضور پررنگ و معنادار نسل‌های اول و دوم و سوم و چهارم انقلاب در عرصه‌های حضور علمی و فناورانه است. امروز پس از گذشت ۴۰ سال از عمر پربرکت این انقلاب عظیم، تمام محاسبات سیاسی جهان تحت‌الشعاع سیاست‌های انقلاب اسلامی قرار گرفته است و روند سیر انقلاب اسلامی این را ثابت کرده که هر چیزی را که ملت ایران، اراده کرده و به دنبال آن بوده، محقق شده است.

اینک در طلیعه چهل و سومین سال عزت، آزادی، توسعه و پیشرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرا رسیدن ۲۲ بهمن‌ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، همه مسئولان و خدمتگزاران نظام و مردم شریف و همیشه در صحنه و شهیدپرور کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

ما خدمتگزاران عرصه مهندسی ساختمان همراه و همگام با مردم شریف استان تهران و میهن اسلامی، همدل و هم‌زبان در راه‌پیمایی بزرگ ۲۲ بهمن شرکت خواهیم کرد.

روابط عمومی
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

پیام 22 بهمن رامین کرمیپیام رئیس نظام مهندسی ساختمان استان تهران 22 بهمن
Comments (0)
Add Comment