پالایش اعضاء و توزیع ماسک و دستکش در مقابله با کرونا در نظام مهندسی تهران

نظام مهندسی تهران با معاینه کلیه پرسنل ساختمان نظام مهندسی تهران، و توزیع ماسک و دستکش رایگان بین اعضاء و همچنین اجرای سیستم الکترونیکی امور اداری، اقدامات پیشگیرانه در مقابله ویروس کرونا را عملیاتی کرد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، توزیع کالای بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و انواع شوینده برای مقابله با انتشار کرونا ویروس ( کووید ۱۹ ) در سازمان انجام شد.
 سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران درراستای تأمین سلامت پرسنل، اعضاء و مخاطبان درکنار سایر دستگاهها برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش آن با توجه به شدت انتشار ویروس، از چند روز قبل اقدامات لازم اعم از نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی به منظور رعایت نکات بهداشتی و اصول پیشگیری جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و ارسال دستورالعمل های خاص پیشگیری از این بیماری ویروسی را که در دستور کار قرار گرفته بود را عملیاتی کرد.
در این راستا از کلیه پرسنل و اعضاء و مخاطبان سازمان تست تب سنجی انجام و توزیع ماسک و دستکش رایگان صورت گرفت ، تمام فضای داخلی و بیرونی سازمان ضد عفونی گردید
مهندس سعیدیان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با تأکید بر حفظ آرامش افزود: استراتژی پیشگیری کرونا باید توام با آرامش و دوری از استرس تا فروکش کردن شیوع آن در جامعه باشد.
وی با اشاره به هشدارهای بهداشتی مربوطه از کلیه پرسنل و مراجعه کنندگان سازمان درخواست کرد در مبارزه با این بیماری اصل و اولویت اقدامات پیشگیری و رعایت دقیق آموزه‌های بهداشتی و گندزدایی محیط را مدنظر داشته باشند تا همه با هم بتوانیم بیماری (کووید ۱۹) را شکست دهیم.

همچنین پیرو دستور ریاست محترم سازمان ، با توجه به شیوع بیماری کرونا و رفاه حال اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از مورخ ۹۸/۱۲/۱۰فرآیند تمدید و ارتقا به صورت الکترونیک و غیر حضوری انجام خواهد پذیرفت .
شایان ذکر است سازمان از پذیرش حضوری به علت شیوع بیماری تا اطلاع ثانوی معذور است.
تمدید و ارتقاء الکترونیکیتوزیع دستکش و ماسکمقابله با کرونانظام مهندسی ساختمان تهرانکرونا
Comments (0)
Add Comment