همکاری دبیرخانه توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی سازمان و صندوق نوآوری و شکوفایی

جلسه‌ای با حضور ارکان دبیرخانه توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی سازمان نظام‌مهندسی و نماینده صندوق نوآوری و شکوفایی و با حضور دبیر فراکسیون اکو مجلس شورای اسلامی،مدیر روابط عمومی سازمان و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان تشکیل شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، دکتر فرهام مقدم، رئیس دبیرخانه توسعه خدمات مهندسی با ارائه گزارشی از اهم اقدامات انجام‌شده توسط این دبیرخانه، نظام‌مهندسی را بزرگ‌ترین سازمان مردم‌نهاد در کشور عنوان نمود و گفت: سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران بیش از پانصد هزار عضو دارد که پتانسیل‌های سیاسی، اقتصادی و علمی فراوانی در میان این جامعه نهفته است.
فرهام مقدم راد با اشاره به ارتباط و تعاملات دبیرخانه توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی با دولت و مجلس شورای اسلامی، دبیرخانه‌ را نقطه عطفی برای هم‌افزایی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بخش خصوصی و مهندسی کشور دانست.
رئیس دبیرخانه توسعه صادرات خدمات مهندسی، نشست و تعامل با صندوق نوآوری و شکوفایی را مثبت ارزیابی نمود و ضمن تأکید بر لزوم هم‌افزایی ظرفیت و پتانسیل‌ها، اظهار امیدواری کرد که نشست‌های مشترک گامی در راستای اعتلا و افزایش اشتغال جامعه فرهیخته مهندسی باشد.
دبیر دبیرخانه توسعه صادرات خدمات مهندسی نیز با اشاره به ظرفیت‌های فیزیکی و پتانسیل علمی جامعه مهندسی، حضور دبیرخانه توسعه صادرات را نقطه اتصال صادرات خدمات و اعضای سازمان نظام‌مهندسی عنوان نمود. بهنام عابدی ترکی با تأکید بر اینکه برای دبیرخانه توسعه صادرات خدمات مهندسی، حدومرزی وجود ندارد گفت: البته اولویت ما حضور در بازار مسکن کشورهای همسایه است. وی هم‌چنین بر پتانسیل های ارزآوری از طریق صدور خدمات مهندسی تأکید کرد.
خاطرنشان می‌سازد، حضور در بازارهای افغانستان، عراق و سوریه و شروع، گسترش و حمایت فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه مهندسی ساختمان از اهم موارد مطرح‌شده در این نشست بود که موردبحث و تبادل‌نظر اعضا قرار گرفت.
در این نشست، کریم صلاحی مهر ، مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران  نیز ،  آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در راستای افزایش ظرفیت اشتغال اعضای سازمان اعلام نمود.
توسعه صادراتخدماتسازمان و صندوق نوآوریفنیمهندسینظام مهندسیهمکاری
Comments (0)
Add Comment