ضرورت نظارت نظام مهندسی بر پیمانکاران و کارفرمایان

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: نظارت های سازمان برمجموعه اشخاص دخیل در احداث بنا به صورت جدی انجام شود تا امنیت و رفاه شهروندان در پرتو برخورداری از مسکن مناسب تأمین گردد.
به گزارش تاسیسات نیوز؛ به گزارش مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان جنوبی، رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) در گفتگوی با هیئت رئیسه سامان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی گفت: نظارت های سازمان بر مجموعه اشخاص دخیل در احداث بنا به صورت جدی انجام شود تا امنیت و رفاه شهروندان در پرتو برخورداری از مسکن مناسب تأمین گردد.

محمد جعفر عبدالهی ادامه داد: استفاده از مصالح ساختمانی مطلوب، رعایت اصول فنی در احداث بناتأمین شدن حقوق عامه شهروندان است، این موضوع می بایست به صورت مستمر مورد رصد و پایش قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوب افزود: زمان احداث برخی از پروژه های مسکن مهر به دلیل عدم اعمال نظارت کافی حقوق شهروندان در معرض تضییع قرار گرفتند و آن ان را دچار مشکل کرده است که با اعمال نظارت دقیق می توان از تکرار این امر در احداث مسکن ملی جلوگیری نمود.

در ابتدای این دیدار محسن نصرآبادی رئیس سازمان نظام مهندسی گزارشی از روند فعالیت ها و اقدامات سازمان نظام مهندسی استان ارائه نمود و از مشکلات، نیازمندی ها و حوزه فعالیت این سازمان گفت.

دادگستری و نظام م هندسینظام مهندسی ساختمانپیمانکاران و کارفرمایان
Comments (0)
Add Comment