نشست مجمع معتمدین با ریاست سازمان

به گزارش تاسیسات نیوز، تشکل مردم نهاد مجمع معتمدین البرز روز چهارشنبه بیستم مرداد ماه 95 میهمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز بودند.





در این نشست که با پیگیری های مهندس جوادی مسوول کارگروه فنی و مهندسی مجمع معتمدین و با حضور رییس و برخی از اعضای هیات مدیره و مدیران واحد های سازمان و جمعی از اعضای تشکل مجمع معتمدین البرز و همچنین حضور حجت الاسلام والمسلمین عباسی، نماینده ولی فقیه در سپاه فرودگاههای کشور و به منظور تعامل هرچه بیشتر سازمان با شهروندان البرز، از جمله تشکل های اجتماعی مردم نهاد برگزار شده بود، در ابتدا محسنی دبیر تشکل مجمع معتمدین البرز، در سخنانی ضمن تشکر از برگزاری این جلسه و بیان اهداف و دیدگاههای مجمع معتمدین به معرفی اعضای حاضر در جلسه پرداخت.






پس از آن حجت الاسلام عباسی در سخنانی ضمن تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن ولادت امام رضا(ع)، از سازمان نظام مهندسی برای برگزاری این جلسه تشکر کرد.





در ادامه اعضای مجمع معتمدین البرز هریک به بیان دیدگاهها و نظرات خود پیرامون وظایف و مسوولیت های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز و موضوعات فنی عمرانی استان پرداختند و خواستار حضور پررنگ تر سازمان در تصمیم گیری های شهری و اتفاقات عمرانی شهر و استان شدند.





همچنین مهندس آرمین یکی از اعضای تشکل مجمع معتمدین البرز، خواستار همکاری مشترک مجمع و سازمان در مسایل شهری شد.





مهندس سید محمود جوادی مسوول کارگروه فنی و مهندسی مجمع معتمدین نیز در سخنانی با تشکر از ریاست سازمان برای برگزاری این نشست، سازمان نظام مهندسی را با داشتن 17000 عضو، سازمانی با جایگاه ویژه در استان برشمرد و بر حضور بالفعل سازمان در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های استانی تاکید کرد.






مهندس مجربی کرمانی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز نیز ضمن خوشامد گویی به میهمانان، ایام دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) را به ایشان تبریک گفت.






وی با بیان تاریخچه ای از تشکیل سازمان، به تشریح اهم وظایف و ماموریت ها و اهداف پیش روی سازمان پرداخت .





مجربی تاکید کرد: ابزار دفاع مهندس از حقوق شهروندان گزارش نویسی است که با ادله محکم می توان گفت این وظیفه از سوی اعضا به انجام رسیده است.





وی در ادامه گزارشی از عملکرد و خدمات جدید سازمان به شهروندان و مراجعان ارایه کرد و افزود: تمامی تلاشهای هیات مدیره سازمان در جهت تحقق حقوق بهره برداران ساختمان است.





ریاست سازمان بر آمادگی برای حضور نمایندگان سازمان در کارگروه فنی و مهندسی مجمع معتمدین تاکید کرد.





مهندس چاوشی نایب رییس دوم سازمان نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم به میهمانان، اظهار داشت: وظیفه سازمان کنترل ساختمان و نظارت بر حسن اجرای مقرات ملی ساختمان است ولی آمادگی دارد با گروه معتمدین البرز و دیگر تشکل های مردم نهاد همکاری نماید.







انتهای خبر

تاسیساتنشستنظام مهندسی
Comments (0)
Add Comment