مرگ خاموش دو زوج کهنسال

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، به دنبال تماس همسایگان خانه قدیمی با سامانه 125 مبنی بر غیبت زوج کهنسال و احتمال بروز گاز گرفتگی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه 97 را ساعت 19:42 عصر روز گذشته به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سمت خیابان شهید عراقی، کوچه سرو حرکت کردند.
محمدرضا رستگار فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: با حضور در محل حادثه مشاهده شد، در یک منزل مسکونی در قسمت حمام، به علت نفوذ گاز سمی مونواکسید کربن 2 نفر از اعضای یک خانواده به نام های زهرا-ا و امراله-ب 65 و 82 ساله دچار مسمومیت شده و بی حال و بی رمق بر روی زمین افتاده بودند.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله اقدام به خارج کردن مصدومین از محل گاز گرفتگی کردند و تا رسیدن اورژانس اقدام به احیای قلبی و ریوی کردند.
رستگار خاطرنشان کرد: با رسیدن امدادگران اورژانس مصدومین حادثه تحویل آنان شدند که با بررسی عوامل اورژانس مرگ هر 2 نفر تایید شد.
گفتنی است؛ پس از بررسی های بیشتر معلوم شد استفاده از آبگرمکن دیواری بدون دودکش و نصب آن در داخل سرویس بهداشتی ورود گاز سمی مونواکسید کربن و متاسفانه مرگ دو شهروند را در پی داشت.

 

 

 

ابگرمکن دیواریدودکشسازمان آتش نشانیگاز مونوکسید کربن
Comments (0)
Add Comment