محورهای صحیح سازمان نظام مهندسی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، مهندس حبیب الله بیطرف، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در جلسه‌ی هماهنگی امور گروه‌های تخصصی و کمیسیون‌ها که با حضور روسای گروه‌های تخصصی و دبیران کمیسیون‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه باید قابلیت فرایند تبدیل ایده به طرح در کمیسیون‌ها و گروه‌های تخصصی وجود داشته باشد، با تاکید بر دانایی محوری گفت: اگر گروه‌های تخصصی و کمیسیون‌ها بتوانند با ارایه‌ی نظریات کارشناسی، مذاکره، تبادل نظر و اخذ پیشنهادات اعضای خود کارها را انجام دهند، همه‌ی امور حرفه‌ای همانجا قابل انجام است. علاوه بر این کمیسیون‌ها می‌توانند از ظرفیت‌های موجود در سازمان، مانند معاونت‌ها و بدنه‌ی کارشناسی سازمان هم کمک بگیرند.

 

 

 

وی همچنین عنوان کرد: گروه‌های تخصصی و کمیسیون‌ها می‌توانند طرح‌های خود را به هیات رییسه و هیات مدیره‌ی سازمان تقدیم نمایند تا با توجه به موضوع و اهمیت طرح به مراجع ذیربط شامل هیات مدیره‌ی نظام مهندسی تهران یا سازمان نظام مهندسی کشور و وزارت راه و شهرسازی ارایه شود.

 

 

 

مهندس بیطرف در جمع‌بندی اظهار داشت: گروه‌های تخصصی و کمیسیون‌های سازمان مرجعیت حرفه‌ای و تخصصی سازمان هستند و بدیهی است ارتقای اثربخشی گروه‌ها و کمیسیون‌ها و هماهنگی‌های فعالیت‌های محتوایی آن‌ها از مهمترین برنامه‌های سازمان نظام مهندسی است و باید همه در جهت تحقق اهداف سازمان تلاش مجدانه داشته باشیم.

 

 

در ادامه‌ی این جلسه، دبیران گروه‌های تخصصی و کمیسیون‌ها به بیان مسایل و ارایه‌ی پیشنهادها و طرح‌های خود به منظور بهبود هر چه بهتر عملکرد گروه‌های تخصصی و کمیسیون‌ها پرداختند.






انتهای خبر

تاسیساتجلسهنظام مهندسیکمیسیون
Comments (0)
Add Comment