قابل توجه اضافه وزن ها

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت دانش بنیان مایا اسلیم آریا موفق به ساخت دستگاهی شد که با استفاده از سرما به از بین بردن چربی‎های اضافه بدن می‎پردازد.

 

 

 

 

آرش رضایی کلانتری، مدیر عامل شرکت دانش بنیان تولید کننده سیستم سرما درمانی کرایولیپولیز در تشریح دستاورد شرکت گفت: از این دستگاه می‎توان برای از بین بردن چربی‎های اضافه بدن، جوان سازی پوست، درمان گرفتگی‎ها و دردهای عضلانی که نیاز به درمان موضعی دارند، استفاده کرد.

 

 

 

 

وی با بیان این که کرایولیپولیز جدیدترین تکنولوژی در تناسب اندام است که به عنوان فریز چربی نیز شناخته می‎شود، افزود: در جایی که درمان‎های لیزری و پیروی از رژیم‎های غذایی نادرست نمی‎تواند منجر به پیشگیری از بروز چاقی‎های موضعی شود، با این روش می‎توان سلول‎های چربی را با فرآیند فوق العاده ای به تدریج از بین برد.

 

 

 

 

وی گفت: در این دستگاه، سرما به گونه ای کنترل شده از پوست به سمت لایه چربی هدایت می‎شود و سرما دهی (خارج کردن گرما از بافت) برای افزایش فریز انتخابی بافت چربی ادامه می‎یابد. در واقع فرآیند از بین رفتن طبیعی و تجزیه سلول‎های چربی تخریب شده، نیاز به زمان دارد و ماه‎ها طول می‎کشد تا نهایتا منتج به کاهش تدریجی چربی شود.





به گفته رضایی، این دستگاه به طور غیر تهاجمی، سرد شدن (یا خروج گرما از) بافت چربی را تسهیل می‎کند و باعث تخریب و تجزیه این سلول‎ها می‎شود در نتیجه کرایولیپولیز موجب کاهش بافت چربی بدون تخریب سایر بافت‎ها می‎شود.

 

 

 

 

وی با تاکید بر این که کاربرد حرفه ای سرما برای از بین بردن سلول‎های چربی سودمند است، گفت: در این روش سلول‎های چربی طی یک فرایند طبیعی از بین می‎روند و از تکنیک سرما برای هدف گیری ایمن این سلول‎ها استفاده می‎شود. سیستم سرما درمانی کرایولیپولیز، در مقایسه با سایر سیستم‎های موجود که از تکنیک‎های مکانیکی مانند امواج صوتی یا حرارت استفاده می‎کنند، بهتر و ایمن تر است.

 

 

 

 

وی با اشاره به کاربرد دیگر این دستگاه افزود: با استفاده از این روش می‎توان علاوه بر از بین بردن چربی‎های ناخواسته بدن، به از بین بردن دردهای عضلانی و انواع گرفتکی‎های بدن کمک کرد.





رضایی تاکید داشت: با این روش نیازی به بستری شدن و دوره نقاهت نیست و بیماران می‎توانند بدون هیچ مشکلی بلافاصله بعد از درمان به کار و یا زندگی عادی بازگردند. همچنین در مدت دو الی چهار ماه فرد درمان خواهد شد و در این مدت زمان نیازی به داروهای مسکن ندارد.

 

 

 

 

به گفته مدیرعامل شرکت دانش بنیان مایا اسلیم آریا، تحقیقات نشان می‎دهد که سرد کردن (کاهش شدید انرژی گرمایی) موضعی طولانی مدت و کنترل شده بافت، می‎تواند سلول‎های چربی را به شکل انتخابی وادار به از بین رفتن کند که در نهایت موجب کاهش و یا از دست دادن چربی‎های زیر پوست، بدون آسیب رساندن به سطح پوست خواهد شد. از این رو می‎توان نتیجه گرفت تکنولوژی غیر تهاجمی کرایولیپولیز بر پایه کاهش انتخابی چربی استوار است.







انتهای خبر

برودتتاسیساتتکنولوژیچاقی
Comments (0)
Add Comment