عضو جوان تاسیسات دونده تر از دمنده

به گزارش تاسیسات نیوز، نهمين جشنواره ملي مديران و توليدکنندگان جوان در محل مرکز همايش هاي صدا سيما با حضور مقامات عالي رتبه کشور برگزار شد.

 

 

سيد علي صدري رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ايران گفت در نهمين جشنواره بر اساس نظام نامه جديد و با رويکرد تخصصي تلاش شد که استانداردهاي علمي در انتخاب برگزيدگان مد نظر دقيق واقع شود و با برگزاري کارگاههاي آموزشي، علمي و کاربردي جشنواره از غناي بيشتري برخوردار گردد.

 

 

وي افزود: در اين جشنواره همچنان توجه عمده روي کيفيت منتخبين بود و تا حد امکان از افزايش تعداد برگزيدگان در رشته هاي مختلف اجتناب شده بود زيرا شاخص ها و معيارهاي جديد براي انتخاب مديران و توليد کنندگان جوان به نسبت سال گذشته دقيق تر و سخت گيرانه تر شده بود.

 

در این مراسم، مهدی بستانچی عضو جوان هیات مدیره شرکت تولیدی دمنده لوح تقدیر و تندیس یادبود نهمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان را دریافت کرد.

 

 

بستانچی در حاشیه این مراسم گفت: استراتژی جهانی شدن تولیدات دمنده و تولید برون گرا با قوت هرچه بیشتر در مدیریت شرکت دمنده پیگیری خواهد شد، و همچنین عنوان کرد که بازار 10 هزار میلیارد تومانی صنعت عظیم تاسیسات خواستار حمایت عملی دولت است.






انتهای خبر

برندتاسیساتتولید کنندههمایش
Comments (0)
Add Comment