عرضه تولیدات کارآفرین برتر

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت تاچی به عنوان کارآفرین برتر، تولیدکننده انواع پکیج شوفاژ دیواری در چهار تیپ مختلف، رادیاتور آلومینیومی در سه مدل آریو، تورینو و آتریسا و کولرگازی در سه مدل دیواری، سقفی و ایستاده است.





شرکت تاچی موفق به کسب گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱، گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت زیست‌محیطی ISO ۱۴۰۰۱، گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ISO ۱۸۰۰۱، گواهینامه استاندارد مدیریت رسیدگی به شکایات و رضایت مشتری ISO ۱۰۰۰۲، گواهینامه استاندارد مدیریت اندازه‌گیری و ارزیابی ISO ۱۰۰۰۴، گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی و گواهینامه استاندارد کیفیت اروپا CE شده است.

 

 

 

 

رسالت وجودی شرکت تاچی، ایجاد سازمانی است مبتنی بر مشتری مداری و احترام به حقوق مسلم آنان ،در راستای تحقق اهداف بلند مدت شرکت و اعتقاد به این امر که تمام اعتبار یک سازمان به وجود مشتریان آن میباشد. ایجاد سود آوری در کنار افزایش رضایتمندی مشتریان در تمامی فعالیت‌های مربوط به فروش و خدمات پس از فروش سیستم های گرمایش و سرمایش تنها رمز بقا و برتری سهم بازار شرکت تاچی به شمار میرود. این امر محقق نخواهد شد مگر با رهبری این بازار، از طریق رقابتی سالم و کسب رضایت مشتری بصورت متداوم که شرکت تاچی با عرضه محصولاتی با کیفیت جهانی و ارائه کامل ترین خدمات تخصصی در صنعت سرمایش و گرمایش کشور گام مهمی را جهت نیل به اهداف بلند مدت شرکت برداشته است.

 

 

 

 

در شرکت تاچی، یک سیاست و فلسفه ساده کاری دنبال می شود.

 

 

 

استفاده از استعداد و فن آوری های خود برای خلق ایده ای برتر که محیط زندگیمان را، مکان بهتری می سازند.

 

 

 

کارکنان ما هر روز این فلسفه را بی کم و کاست در کار خود اجرا می کنند.

 

 

 

مدیران ما در اقصی نقاط ایران به دنبال استعدادهای برتر می گردند، و منابعی را که برای شکوفا شدن به آنها نیاز دارند در اختیارشان می گذارند.






انتهای خبر

برندتاسیساتنمایشگاهکارآفرین
Comments (0)
Add Comment