طرح کوبیسم برای حمام با شیرهای Honesty شرکت کوهلر

طرح کوبیسم برای حمام با شیرهای Honesty شرکت کوهلر

مجموعه شیرهای آبHonesty از شرکت کوهلر با زوایای موج دار و گوشه های نازک، یک طرح مربعی جدید برای حمام عرضه می کند. خطوط براق و هوا دهنده سیفونی آن یک طرح یکپارچه، با قابلیت شستشوی آسان ایجاد می کند که آن را یک گزینه کامل برای کاربردهای مسکونی و هتل داری می سازد.

جولی کوبر مدیر تولید شیرهای کوهلر می گوید: “خط Honesty یک محصول با کیفیت بالا با طراحی بسیار مدرن به تناسب تنظیمات مختلف ارایه و یک حمام مطابق با نیازهای مختلف مشتریان و هتل داران با یک قیمت مناسب فراهم می کند.”

مانند همه شیرهای کوهلر، خط Honesty از مواد درجه یک برای دوام مطمئن ساخته شده و با یک سری بادوام در برابر خوردگی و کدر شدن مقاوم است. Honesty با برچسب WaterSence حداقل 30 درصد کمتر از شیرهای 2.2 gpm استاندارد آب مصرف می کند و در عین حال با دستورالعمل های اجرایی دقیق مطابقت دارد.

درباره شرکت کوهلر

شرکت شیرهای کوهلر یک سازمان جهانی و بخشی از گروه آشپزخانه و حمام کمپانی کوهلر است. این شرکت با واحدهای صنعتی خود در آمریکای شمالی، چین، مصر، انگلستان و فرانسه یک تولید کننده پیشگام در زمینه شیرهای حمام و آشپزخانه، محصولات دوش و لوازم جانبی تزیینی با نام های تجاری Kohler, Mira, Jacob Delfan, Rada است.

شرکت در سال 1873 تاسیس شده و مقر آن در کوهلر، ویسکانسین است، شرکت کوهلر یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شرکت های خصوصی آمریکا متشکل از بیش از 30000 شریک و همکار است و با بیش از 50 مکان تولید در سراسر جهان، یک پیشروی جهانی در تولید محصولات آشپزخانه و حمام، موتور و سیستم های قدرت، مبلمان برتر، کابینت و کاشی؛ و صاحب دو نمونه از بهترین هتل های پنج ستاره و تفریح گاه های خلیج در کوهلر و سنت اندروز اسکاتلند به شمار می آید.

شیر حمامطرح شیرکوهلر
Comments (0)
Add Comment