طبیعت گردی از جنس نظام مهندسی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از وب سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، طی خبر منتشر شده کوهنوردی سازمان نظام مهندسی، هشتمین همایش كوهنوردي اعضا و كاركنان سازمان با محوریت پاک سازی کوهستان برگزار شد.

 

همایش با حضور اعضا و كاركنان سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران جمعه 13 شهریورماه در منطقه‌ی دارآباد برگزار شد.

اين كوهپيمايي به مربیگری مهندس حسن چم کلانی و سرپرستی مهندس مجید کربلایي با حضور 45نفر از اعضا و خانواده‌ی آنان از ساعت 6 صبح از پارکینگ درکه به سمت آبشار مگس چال آغاز شد.

در ابتداي مسير مربي كوهنوردي با اجرای حرکات کششی و مزایای آن در جلوگیری از آسیب های ورزشی و همچنین سازماندهی نفرات بر اساس آمادگی جسمانی نحوه‌ی صحيح حركت، تنفس درست در حين كوهنوردي و استفاده از باتون را آموزش داد.

راس ساعت 9 گروه به پایین آبشار مگس چال رسید و مربی به تشریح عوارض در کوهستان و جهت یابی پرداخت تا کوهنوردان با نحوه‌ی مسیر یابی آشنا شوند و منطقه دارآباد و قلل مرتفع منطقه را توضیح دادند.

از کوهنوردان نمونه در بخش بانوان خانم مهندس مریم حاجی حسنی و در بخش آقایان مهندس مهدی تیمسار انتخاب ، به رسم يادبود لوح تقدیر و جایزه به آنان اهدا شد.

برابر هماهنگی به عمل آمده برنامه‌ی پاکسازی محیط کوهستان و دره‌ی دارآباد توسط کلیه‌ی اعضای شرکت کننده در همایش انجام شد.

در بین مسیر مربی آموزش نحوه صحیح استفاده از کوله پشتی و صعود و فرود در شیبها و همچنین تراورس را آموزش داد.

همچنین با ارزیابی و ارائه‌ی آموزش خصوصیات کفش کوهنوردی گره‌های کوهنوردی و طناب کوهنوردی توسط کوهنوردان آموزش دیده، باعث آموزش مجدد در بین کوهنوردان شد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتطبیعتنظام مهندسیکوهنوردی
Comments (0)
Add Comment