سینک های تجاری

محصولات جدید: سینک های تجاری
1. سینکی برای چند کاربر

سیستم دستشویی سری ELX برادلی، جایگزینی مناسب برای سینک های چینی و انواع چندلایه برای توالت های عمومی است. سری ELX یک طرح چندکاربری یک کاسه ای است که محل شستشوی دست شخصی فراهم می کند. ساختار بدون درز کاسه از رشد قارچ ها و لایه لایه شده جلوگیری و یک راه حل بهداشتی ارایه می کند. صفحه منحصر به فرد آن نصب را ساده می کند. سری ELX از جنس سطح محکم ترون برادلی ساخته شده که بادوام بوده و به سادگی تعمیر می شود و در مدل های 2 یا چند ایستگاهی موجود است.

2. سینک آشپزخانه درجه تجاری

سینک آشپزخانه درجه تجاری و شیر آشپزخانه تک دسته ای MDura از شرکت Moen در چیدمان های مختلف شامل سینک دو کاسه ای به بازار می آید. سینک ها از استنلس استیل با کیفیت بالا ساخته شده و ویژگی SoundShield دارند که یک تکنولوژی صداگیر برای کاهش نویز به شمار می آید. سینک ها از استنلس استیل گیج 18 و 20 ساخته شده و با اندازه های معمول اشپزخانه ها تناسب دارند.

3. سینک های تشتکی

تشتک بدون لبه بارسلونا 48 از شرکت Victoria + Albert می تواند به تنهایی یا کناری روی یک میز حمام نصب شود و تاثیر دراماتیکی به جا گذارد. این سینک از QUARRYCAST ساخته شده که یک سنگ آهکی آتشفشانی بسیار ظریف در ترکیب با رزین است و در یک قطعه بدون درز قالب ریزی می شود که ترک بر نمی دارد و خم نمی شود. این سینک با دست پرداخت شده تا یک سطح یکپارچه سفید درخشان بادوام و با قابلیت شستشوی ساده فراهم کند. ارتفاع این تشتک ها 4 ¾ اینچ، طول آنها 18 8/7 و عرضشان 8/7 11 اینچ است.

به دلیل کیفیت جنس QUARRYCAST، این سینک ویژگی های عایق خوبی داشته و در لمس گرم است.

ماده معدنی سنگ آهکی آتشفشانی ظاهر سفید درخشان و مقاومت به لک عالی دارد.
این جنس ذرات سوزن مانند خاصی دارد که با حرارت زیاد زیرزمینی سنگ تشکیل می شوند. در ترکیب با رزین این ها با هم یک شبکه قوی می سازند که سخت تر از اکریلیک بوده و QUARRYCAST را بسیار مستحکم می سازد.

سینک
Comments (0)
Add Comment