حذف کرونا تلخی بازار یخ‌زده مسکن در سال نو را به کام مهندسان ساختمان شیرین خواهد کرد

تاسیسات نیوز / مهری بهزادپور: بازرس انجمن مهندسان صنعت ساختمان کشور گفت: تلخی بازار یخ‌زده مسکن فعلی و بی‌رونقی اقتصاد مهندسان ساختمان  و فعالان ساخت و ساز را خبر حذف کرونا شیرین خواهد کرد.
علیرضا سرحدی بازرس انجمن مهندسان صنعت ساختمان کشور در گفت و گو با خبرنگار تاسیسات نیوز آرزوی عیدانه خود را سلامتی مردم، مرگ کرونا و سلامت و رونق بازار اقتصادی کشور ذکر کرد و گفت: بازار مسکن و ساخت و ساز همیشه در ماه‌های قبل از سال جدید رونق و رنگ و بویی خاص می‌یافت و این روند تا پیش از شیوع کرونا هم قابل مشاهده بود. آژانس‌های املاک همگی سفارش‌های خرید و فروش خود را از مشتریان شناخته شده ثبت می‌کردند و به دنبال موردهای خاص برای مشتریان خود بودند.
اما ورود کرونا تمام مهره‌های چیده‌شده در این عرصه را جابجا کرد و حتی حضور مشتریان در آژانس‌های املاک را حذف کرد.
سرحدی رونق کار مهندسان ساختمان در این حوزه را نیز منوط به رونق بازار ساخت و ساز دانست که متاسفانه امروز رونقی ندارد.
به گفته وی این کسادی در حال حاضر همه اقتصاد را در بر گرفته است، اما خبر بهبودی و حذف کرونا از کشور خبر خوشی خواهد بود که تلخی بازار را به کام همه مردم شیرین خواهند کرد و دوباره سعی خواهند کرد تا بر مشکلات موجود فائق آیند.
وی در باره اینکه بهترین خبر خوشی که مایل است در سال جدید بشنود گفت: مسلماَ سلامتی و رهایی کشور و جهان از ویروس کرونا بهترین خبر است و بازار مسکن، حتی بازار یخ‌زده فعلی مسلماَ همچون گذشته راه خود را از بین هزاران مشکلات صدور جواز و …. باز خواهد یافت.
بازرس انجمن مهندسان صنعت ساختمان کشور همچنین آرزو کرد مهندسان جامعه نیز با رونق ساخت و ساز به تبع حذف کرونا از کشور فرصت حضور در بازار پر شور کشور را بازیابند.
بازار مسکنبازرس انجمن مهندسان صنعت ساختمانساخت و سازسرحدیصنعت ساختمانعلیرضا سرحدیمهندسان ساختمان
Comments (0)
Add Comment