حذف کرونا تلخی بازار یخ‌زده مسکن در سال نو را به کام مهندسان ساختمان شیرین خواهد کرد

تاسیسات نیوز / مهری بهزادپور: بازرس انجمن مهندسان صنعت ساختمان کشور گفت: تلخی بازار یخ‌زده مسکن فعلی و بی‌رونقی اقتصاد مهندسان ساختمان  و فعالان ساخت و ساز را خبر حذف کرونا شیرین خواهد کرد.
علیرضا سرحدی بازرس انجمن مهندسان صنعت ساختمان کشور در گفت و گو با خبرنگار تاسیسات نیوز آرزوی عیدانه خود را سلامتی مردم، مرگ کرونا و سلامت و رونق بازار اقتصادی کشور ذکر کرد و گفت: بازار مسکن و ساخت و ساز همیشه در ماه‌های قبل از سال جدید رونق و رنگ و بویی خاص می‌یافت و این روند تا پیش از شیوع کرونا هم قابل مشاهده بود. آژانس‌های املاک همگی سفارش‌های خرید و فروش خود را از مشتریان شناخته شده ثبت می‌کردند و به دنبال موردهای خاص برای مشتریان خود بودند.
اما ورود کرونا تمام مهره‌های چیده‌شده در این عرصه را جابجا کرد و حتی حضور مشتریان در آژانس‌های املاک را حذف کرد.
سرحدی رونق کار مهندسان ساختمان در این حوزه را نیز منوط به رونق بازار ساخت و ساز دانست که متاسفانه امروز رونقی ندارد.
به گفته وی این کسادی در حال حاضر همه اقتصاد را در بر گرفته است، اما خبر بهبودی و حذف کرونا از کشور خبر خوشی خواهد بود که تلخی بازار را به کام همه مردم شیرین خواهند کرد و دوباره سعی خواهند کرد تا بر مشکلات موجود فائق آیند.
وی در باره اینکه بهترین خبر خوشی که مایل است در سال جدید بشنود گفت: مسلماَ سلامتی و رهایی کشور و جهان از ویروس کرونا بهترین خبر است و بازار مسکن، حتی بازار یخ‌زده فعلی مسلماَ همچون گذشته راه خود را از بین هزاران مشکلات صدور جواز و …. باز خواهد یافت.
بازرس انجمن مهندسان صنعت ساختمان کشور همچنین آرزو کرد مهندسان جامعه نیز با رونق ساخت و ساز به تبع حذف کرونا از کشور فرصت حضور در بازار پر شور کشور را بازیابند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;