سایه بومی سازی گروه صنعتی بستانچی بر سرِ صنعت تاسیسات کشور

مهدی بستاچی که در سال گذشته به عنوان جوانترین مدیر  و کارآفرین در کشور معرفی شده است، پیشتاز در عرصه بومی سازی ساخت محصولات در صنعت تهویه می باشد و به عملکرد مطلوب توانسته است بخشی از محصولات وارداتی مانند فن ها و جت فن های تونلی و پارکینگی را در داخل کشور تولید کند.
به گزارش تاسیسات نیوز، رئیس هیات مدیره گروه صنعتی بستانچی، از نصب محصولات این شرکت در تونل های مترو، و تونل های جاده های کشوری خبر داد و افزود:
رعایت استانداردهای بین المللی در تولید محصولات با استفاده از نیروی کار ایرانی یکی از افتخاراتی است که در عرصه تولید از آنِ کشورمان شده و توانسته ایم با تکیه بر ۵۰ سال سابقه فعالیت تولیدی و برخورداری از بزرگترین سایت تولید و مجهزترین مرکز R&D در خاورمیانه  علاوه بر تولید صنعتی و صادرات انواع فن، نمایندگی انحصاری برترین شرکت های تولیدکننده فن های صنعتی، فن های تاسیساتی، فن های پارکینگ و سیستم های تهویه اماکن خاص را  انجام دهیم.
مهدی بستانچی در ادامه یادآور شد:
 یکی از رویکردهای اصلی ما حمایت از طرح ها و تولیدات دانش بنیان و حمایت و راه اندازی استارتاپ در زمینه سیستم های تهویه مطبوع است. ما با سرمایه گذاری قابل توجه و دورهم جمع کردن برترین متخصصان رشته های مختلف و نخبگان دانشگاه ها بزرگترین مرکز تحقیق و توسعه (R&D) در زمینه سیستم های تهویه مطبوع خاورمیانه را راه اندازی کردیم که از دل محصولات فوق العاده سطح بالایی به لحاظ فناوری تولید شده است.

بستانچی تاکید کرد: ما توانستیم در سال ۱۳۹۹ بعد از مدت ها تلاش و تحقیق با تولید دانش فنی به فناوری ساخت فن ها و جت فن های ضد حریق تونلی و پارکینگی در ایران دست پیدا کنیم و با افتخار اعلام می کنم فن های ما در پروژه های ملی مانند تونل های آزاده راه تهران – شمال و تونل پونه در آزاد راه اراک – خرم‌آباد و ایستگاه مترو مولوی در تهران در حال کار هستند.

رییس هیات مدیره این گروه صنعتی افزود: همچنین ما توانستیم با پشت سر گذاشتن تست ها و آزمون های فنی سازمان آتش نشانی، انواع فن ها و جت فن های تامین و تخلیه هوا که قابلیت فعالیت در دمای بالا(حریق) را داشته باشد، در دو نوع آکسیال و سانتریفیوژ تولید کنیم که هم اکنون در بهترین و معروف ترین مراکز خرید و بیمارستان در تهران، اصفهان و مشهد در حال کار است.

تهویه مطبوعمهدی بستانچیگروه صنعتی بستانچی
Comments (0)
Add Comment