ساماندهی برق کاران ساختمانی آذربایجان شرقی

نائب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم برق صنعتی و ساختمانی تبریز از نظام مند شدن و ساماندهی برق کاران تاسیسات الکتریکی ساختمان ها در راستای اجرای شیوه نامه های اجرایی نظارت در آذربایجان شرقی خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، مسعود کریم زاد شریفی در گفت و گو با خبرنگار نصر افزود: امروز به دنبال انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم برق صنعتی و ساختمانی تبریز فعالیت برق کاران تاسیسات الکتریکی ساختمان ها در استان ساماندهی و نظام مند می شود.
وی در خصوص اهمیت انعقاد این تفاهم نامه اذعان داشت:  افزایش کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر حسن اجرای خدمات، ارتقای دانش فنی صاحبان حرفه ها در این بخش، رعایت مقررات ملّی ساختمان به منظور اطمینان از ایمنی، بهداشت، بهره دهی مناسب، آسایش و صرفه اقتصادی و اجرای آن در جهت حمایت از مردم به عنوان بهره برداران از ساختمانها و فضاهای شهری و ابنیه و حفظ و افزایش بهره وری منابع مواد و انرژی و سرمایه های ملّی از جمله ویژگی های این تفاهم نامه سه جانبه است.
نائب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم برق صنعتی و ساختمانی تبریز در خصوص اهداف این تفاهم نامه نیز اظهار داشت: اجرای استاندارد شبکه برق داخل اماکن، اجرای صحیح مقررات ملی ساختمان، استفاده از تجهیزات الکتریکی مناسب و استاندارد به منظور اجرای مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان و تطابق با کلیه دستورالعمل ها و رویه های ابلاغ شده ، ارتقای سطح علمی و مهارت برقکاران، ارائه لیست قیمت خدمات برای کم کردن اختلاف بین کارفرمایان و برقکاران، تحقق کنترل و نظارت بر برقکاران در خصوص استفاده از اجناس مورد تایید و استاندارد ، امکان بررسی صلاحیت های فردی و صنفی برقکاران با دریافت پروانه کسب یا کارت سیم کشی از جمله این اهداف است.
وی در خصوص عملیاتی شدن این تفاهم نامه به خبرنگار نصر گفت: مقرر گردیده است تا طی دو ماه آینده اقدامات لازم به منظور عملیاتی شدن این موضوع انجام گیرد.
کریم زاد شریفی در ادامه به برگزاری یازدهمین نمایشگاه برق و مخابرات و صنایع وابسته ایران – تبریز اشاره کرد؛  اذعان داشت: اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم برق صنعتی و ساختمانی تبریز به منظور انجام پیش ثبت نام از برق کاران تاسیسات ساختمانی دعوت به عمل می آورد تا با حضور در غرفه این اتحادیه در سالن پروین اعتصامی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
این گزارش می افزاید، یازدهمین نمایشگاه برق و مخابرات و صنایع وابسته ایران – تبریز از امروز به مدت چهار روز در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.
اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم برق صنعتی و ساختمانیتاسیسات الکتریکی تبریزتاسیسات ساختمانی
Comments (0)
Add Comment