ساختمان اداری خیابان بهشتی در آتش

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی واحد اداری در خیابان شهید بهشتی پیش از گسترش و سرایت به اطراف مهار و خاموش شد.


در پی بروز آتش سوزی در یک واحد اداری و تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 16:12 روز گذشته نیروهای عملیات دو ایستگاه 53 و 73 را به خیابان شهید بهشتی، نرسیده به خیابان پاکستان رهسپار کرد.


عیسی عبدلپور افسر آماده منطقه شش عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان 5 طبقه اداری و تجاری دیده می شد که یکی از واحدهای آن به مساحت تقریبی 65 متر مربع دچار آتش سوزی شده بود.


وی افزود: در زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه دود و آتش واحد اداری را فرا گرفته بود و هر لحظه به حجم دود افزوده می شد.


این افسر آماده آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی پس از بررسی محل حادثه وقطع جریان برق و بستن شیر اصلی گاز، با استفاده از آب و خاموش کننده دستی، آتش سوزی را مهار کردند و دود ناشی از آتش سوزی را از راهروها و طبقات ساختمان با هواکش قوی تخلیه کردند.


عبدلپور خاطرنشان کرد: خوشبختانه در زمان وقوع این آتش سوزی هیچ فردی در واحد اداری مشاهده نشد و ساکنین دیگر واحدها به موقع از ساختمان خارج شده بودند.


وی افزود: علت بروز این آتش سوزی و نیز برآورد میزان خسارات وارده، هم اکنون از سوی کارشناسان علت یابی این منطقه در دست بررسی است.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آتشایمنیتاسیساتساختمان
Comments (0)
Add Comment