راه اندازی سامانه نظارت و بازرسی نظام مهندسی کردستان

در تداوم الکترونیکی کردن خدمات سازمان، سامانه نظارت و بازرسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان راه اندازی می شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان از راه اندازی سامانه نظارت و بازرسی “چاودیر” خبر داد.
مهندس فریبرز خلیل اللهی اظهار داشت: سازمان استان در راستای تسهیل در انجام بازدید های دوره ای و تهیه و ارسال مکاتبات اداری و ارائه گزارشات دوره ای ناظرین به مراجع ذیصلاح اقدام به تهیه و راه اندازی این نرم افزار نمود و این امر را در تداوم برنامه ریزی و حرکت به سوی سازمان الکترونیک انجام شده است.
وی تصریح کرد: مهندسین ناظر سازمان می توانند با استفاده از سامانه چاودێر ، با حضور در محل پروژه و از طریق گوشی تلفن همراه خود، ضمن ثبت موقعیت جغرافیایی ، نسبت به بازدید و تکمیل گزارش مرحله ای با استفاده از چک لیست های مختلف موجود در سامانه اقدام نمایند .
رئیس سازمان افزود: در سامانه “چاودێر” امکان ارسال رونوشت مکاتبات و گزارشات و یا دستور کار به مجری ذیصلاح پروژه و نظر خواهی از طراحان پروژه نیز وجود دارد.
مهندس خلیل اللهی درباره این سامانه اعلام کرد: انجام و ثبت  بازدید های کارشناسان گروه کنترل و بازرسی سازمان و مکاتبات این گروه با ناظرین ، طراحان و مجریان در خصوص پروژه های بازدید شده امکان پذیر خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: استفاده آزمایشی از سامانه هم اکنون توسط کارشناسان این سازمان انجام شده و هم اکنون آماده بهره برداری است، ضمن اینکه چگونگی ورود و راهنمای استفاده از این سامانه به زودی در دسترس اعضای محترم قرار می گیرد.
الکترونیکی کردنسامانه نظارت و بازرسینظام مهندسی ساختمانکردستان
Comments (0)
Add Comment