حکم قضایی برای عدم ایمن‌سازی ساختمان ها صادر می شود

به گفته مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، اخطار آخر به مالکان ساختمان‌های نا ایمن و بحرانی پایتخت اعلام شده است و در صورت عدم توجه به این اخطارها با مالکان برخورد قضایی خواهد شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، قدرت‌الله محمدی درنشست توجیهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با مالکین ساختمان‌های ناایمن پایتخت با اشاره به اهمیت ایمنی ساختمان‌های مهم و اماکن پرتجمع در تهران گفته است: در حال حاضر ۱۱۹ ساختمان پرخطر یا به عبارتی بحرانی در تهران داریم. همانطور که می‌دانید با توجه به پیگیری های جدی و ویژه در خصوص ایمن سازی ساختمان‌های ناایمن تهران طی شش ماه گذشته که با تلاش ها و همکاری دیگر بخش‌ها در مدیریت شهری تهران و دادستان تهران انجام شده، خوشبختانه ۱۰ ساختمان از فهرست ۱۲۹ ساختمان ناایمن و بحرانی تهران ایمن سازی اولیه شده و از فهرست ساختمان‌های بحرانی خارج شدند.
وی با بیان اینکه به زودی تعداد بیشتری از ساختمان های مذکور از شرایط بحرانی خارج خواهد شد، افزوده است: جلسه امروز نیز به همین دلیل برگزار شده و در واقع این آخرین جلسه توجیهی و اخطار به مالکان ساختمان‌های نا ایمن است و اگر چنانچه در مهلت مقرر نسبت به ایمن سازی ساختمان‌های خود اقدام نکنند، برای تک تک ساختمان ها حکم قضایی صادر خواهد شد.
ایمن سازی ساختمان هاحکم قضایی و ساختمان های اایمنساختمان های بحرانی
Comments (0)
Add Comment