حکم قضایی برای عدم ایمن‌سازی ساختمان ها صادر می شود

به گفته مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، اخطار آخر به مالکان ساختمان‌های نا ایمن و بحرانی پایتخت اعلام شده است و در صورت عدم توجه به این اخطارها با مالکان برخورد قضایی خواهد شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، قدرت‌الله محمدی درنشست توجیهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با مالکین ساختمان‌های ناایمن پایتخت با اشاره به اهمیت ایمنی ساختمان‌های مهم و اماکن پرتجمع در تهران گفته است: در حال حاضر ۱۱۹ ساختمان پرخطر یا به عبارتی بحرانی در تهران داریم. همانطور که می‌دانید با توجه به پیگیری های جدی و ویژه در خصوص ایمن سازی ساختمان‌های ناایمن تهران طی شش ماه گذشته که با تلاش ها و همکاری دیگر بخش‌ها در مدیریت شهری تهران و دادستان تهران انجام شده، خوشبختانه ۱۰ ساختمان از فهرست ۱۲۹ ساختمان ناایمن و بحرانی تهران ایمن سازی اولیه شده و از فهرست ساختمان‌های بحرانی خارج شدند.
وی با بیان اینکه به زودی تعداد بیشتری از ساختمان های مذکور از شرایط بحرانی خارج خواهد شد، افزوده است: جلسه امروز نیز به همین دلیل برگزار شده و در واقع این آخرین جلسه توجیهی و اخطار به مالکان ساختمان‌های نا ایمن است و اگر چنانچه در مهلت مقرر نسبت به ایمن سازی ساختمان‌های خود اقدام نکنند، برای تک تک ساختمان ها حکم قضایی صادر خواهد شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;