جت فن های بی صدا و کم مصرف ایرانی به بازار آمد

تاسیسات نیوز– صدیقه بهزادپور: مدیرعامل گروه صنعتی بستانچی از ساخت محصولات جدید در صنعت تهویه (جت فن) مطابق با آخرین تکنولوژی ها و استانداردهای جهانی در این حوزه در کشور خبر داد.
مهدی بستانچی مدیرعامل گروه صنعتی بستانچی با اعلام این خبر گفت: جت فن های مذکور با صدایی بسیار کمتر و مصرف برق بسیار پایین در راستای رویکرد بهینه سازی مصرف انرژی در عرصه بین المللی توسط مهندسان ایرانی این شرکت تولید و به بازار عرضه شده است.
او افزود: اجرای پروژه های ریلی و همچنین تجهیز بسیاری از تونل ها در جاده های سراسر کشور با استفاده از محصولات این شرکت از دیگر دستاوردهای این شرکت است که علاوه بر تامین نیاز داخلی صادرات به بازار کشورهای همسایه و … را نیز صورت گرفته است.
بستانچی با اشاره به اینکه تحریم و کسادی کسب و بازار گریبان فعالان در صنعت تهویه را نیز گرفته است اظهار کرد: رکود بازار و کاهش تولید و کسادی کسب و کار را فرآیندی همگانی است که صنعت تهویه نیز از این قاعده مستثنی نیست اما امیدواریم با تحولات صورت گرفته در سایه تعامل با کشورهای دیگر به ویژه کشورهای همسایه سطح تعاملات اقتصادی نیز همزمان با ارتقاء سطح روابط سیاسی، امنیتی افزایش یابد و بنگاه های مالی در سال آینده همزمان با کاهش نرخ تورم و ارز سالی پررونق را در پیش داشته باشند.
رئیس انجمن صنعت تهویه کشور ضمن آرزوی سالی خوب و پرونق با بیان اینکه رونق اقتصادی به ویژه در صنعت تهویه آرزو و خواسته وی و همکاران او در سال آینده است گفت: کاهش سرمایه گذاری، تحریم ها، کسادی بازار و … در سال ۱۴۰۱ باعث کاهش تولید و همچنین صادرات در صنعت تهویه و البته دیگر بخش های اقتصادی کشور شد که ناشی از کاهش بودجه عمرانی و همچنین عدم تحقق همین بودجه های ناچیز در سال بوده است که البته در حال تبدیل به عادتی ناخوشایند است.
مدیرعامل گروه صنعتی بستانچی در پایان کاهش مهاجرت نیروهای متخصص و اِعمال سیاست گذاری های صحیح در حوزه صنعت و … را بهار واقعی فعالان اقتصادی دانست که امید است در بهار ۱۴۰۲ کلید شروع برنامه ریزی های صحیح آن استارت زده شود.
بستانچیجت فنصنعت تهویهمهدی بستانچی
Comments (0)
Add Comment