تفاهم نامه ای بین نظام مهندسی و فنی و حرفه ای

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، تفاهم نامه مذكور در راستای گسترش آموزش‏های تخصصی مهارتی در حوزه صنعت ساختمان و گسترش روزافزون سامانه های نوین مدیریتی و مهارتی و به منظور توسعه آموزش های مهارت محور و فنی و حرفه ای منعقد شد.





همکاری متقابل دو طرف در نیازسنجی، امکان سنجی، ارزیابی آموزشی، تدوین و بازنگری استانداردهای مهارتی، برگزاری دوره‏های آموزشی مهارتی موردنظر و صدور گواهینامه‏های مربوط، فراهم کردن زمینه های لازم برای تربیت نیروی انسانی متخصص صنعت ساختمان با برنامه‏ریزی و اجرای دوره های آموزش عملی و بهره‏برداری از ظرفیت‏ها و توانمندی‏های دو طرف از جمله اهداف تفاهم نامه مذكور است.

 

 

 

اين گزارش مي افزايد: فراهم کردن زمینه های لازم برای تربیت نیروی انسانی در فناوری های نوین و راهبردی ساختمان، برگزاری همایش ها و گردهمایی‏های تخصصی و علمی درخصوص صنعت ساختمان، همکاری و پیگیری الزام استفاده از کارگران دارای پروانه مهارت فنی در اجرای ساختمان ها، همکاری دو طرف در تدوین و تعیین ضوابط و اجرای دوره‏های آموزشی ورود به حرفه و فراهم کردن کارآموزی برای مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی قبل از ورود به حرفه از ديگر اهداف انعقاد تفاهم نامه همكاري بين سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور و سازمان نظام مهندسي ساختمان است.

 

 

 

 

همکاری در برگزاری دوره‏های آموزشی برای مهندسین ساختمانی و برگزاری آزمون‏های مربوطه وفق ضوابط سازمان نظام مهندسی ساختمان، تخصیص فضا و امکانات جهت اجرای دوره‏های مشترک و استفاده از متخصصین معرفی شده ازسوی سازمان نظام مهندسی در کمیته‏ های تخصصی برنامه‏ریزی درسی از تعهدات سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور در راستاي اجراي تفاهم نامه مذكور است.

 

 

 

اجرای نیازسنجی و امکان سنجی دوره‏های آموزشی موردنیاز، همكاري با سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور در تهیه، تدوین و یا بازنگری استانداردهای آموزشی موردنیاز حسب مورد و تهیه، تدوین و اجرای دوره‏های مختلف و توسعه دانش فنی و مهارتی صنعت ساختمان از تعهدات سازمان نظام مهندسي ساختمان در راستاي اجراي تفاهم نامه مذكور است.

 

 

 

 

مشارکت و همکاری دو طرف در تولید و تکثیر مواد آموزشی و اپلیکیشن‏های تخصصی و کاربردی و همکاری طرفين در برگزاری المپیادهای ملی و بین‏المللی از تعهدات مشترك دو طرف در راستاي اجراي تفاهم نامه همكاري بين اين سازمان و سازمان نظام مهندسي ساختمان است.

 

 

 

 

مدت تفاهم نامه همکاری بین سازمان آموزش فنی و حرفه‏ای کشور و سازمان نظام مهندسی ساختمان از تاريخ امضاء به مدت 3 سال شمسي مي باشد كه تمديد و ادامه فعاليت، بازنگري، اصلاح و يا تغييرات اساسي در مفاد اين تفاهم نامه با توافق دو طرف انجام مي شود و در 10 ماده و در 2 نسخه تنظیم شده که هر کدام حکم واحد را دارد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتتفاهم نامهفنی و حرفه اینظام مهندسی
Comments (0)
Add Comment