بیمه مجریان تاسیسات ساختمانی عملیاتی شد

به گزارش تاسیسات نیوز، در گزارشی با عنوان “بی‌مهری مسئولان کاشان به مجریان تاسیسات ساختمانی؛ هیچ مسئولی پاسخگو نیست+فیلم” به مشکلات مجریان پروژه‌های تاسیسات ساختمانی در کاشان به بهانه روز کارگر پرداخت.
یکی از مشکلات و دغدغه این افراد قطع بیمه آنان به دلیل جواز کسب آنان بود که باید بیمه خود را از طریق بیمه اختیاری و یا مشاغل آزاد پرداخت می‌کردند که نسبت به بیمه کارگری قیمت بالاتری داشت و توان پرداخت آن با توجه به وضعیت معیشتی و اوضاع بد اقتصادی را نداشتند.
پیگیری این خبرگزاری و مطالبه‌گری از مسئولان امر در این زمینه باعث شد تا خوشبختانه بیمه مجریان پروژه‌های تاسیسات ساختمانی برقرار شود و همانند گذشته از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند شدند.
یکی از این مجریان به منظور پیگیری رفع مشکلات این واحد صنفی اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته و پیگیری‌های به عمل آمده بیمه مجریان پروژه‌های تاسیسات ساختمانی برقرار شد.
وی ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا و بروز مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی به واسطه شیوع این ویروس منحوس افزود: کارگران از جمله افرادی بودند که با وجود شیوع ویروس کرونا اما در محل کار حاضر شدند و اجازه ندادند چرخ اقتصاد لحظه‌ای کُند شود و بر همین اساس لازم است تا مسئولان بیش از پیش از این قشر مظلوم دفاع کنند.
بیمهتاسیساتتاسیسات ساختمانیکارگرانکاشان
Comments (0)
Add Comment