بیمه مجریان تاسیسات ساختمانی عملیاتی شد

به گزارش تاسیسات نیوز، در گزارشی با عنوان “بی‌مهری مسئولان کاشان به مجریان تاسیسات ساختمانی؛ هیچ مسئولی پاسخگو نیست+فیلم” به مشکلات مجریان پروژه‌های تاسیسات ساختمانی در کاشان به بهانه روز کارگر پرداخت.
یکی از مشکلات و دغدغه این افراد قطع بیمه آنان به دلیل جواز کسب آنان بود که باید بیمه خود را از طریق بیمه اختیاری و یا مشاغل آزاد پرداخت می‌کردند که نسبت به بیمه کارگری قیمت بالاتری داشت و توان پرداخت آن با توجه به وضعیت معیشتی و اوضاع بد اقتصادی را نداشتند.
پیگیری این خبرگزاری و مطالبه‌گری از مسئولان امر در این زمینه باعث شد تا خوشبختانه بیمه مجریان پروژه‌های تاسیسات ساختمانی برقرار شود و همانند گذشته از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند شدند.
یکی از این مجریان به منظور پیگیری رفع مشکلات این واحد صنفی اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته و پیگیری‌های به عمل آمده بیمه مجریان پروژه‌های تاسیسات ساختمانی برقرار شد.
وی ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا و بروز مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی به واسطه شیوع این ویروس منحوس افزود: کارگران از جمله افرادی بودند که با وجود شیوع ویروس کرونا اما در محل کار حاضر شدند و اجازه ندادند چرخ اقتصاد لحظه‌ای کُند شود و بر همین اساس لازم است تا مسئولان بیش از پیش از این قشر مظلوم دفاع کنند.
منبع تسنیم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;