برگزاری مسابقات شطرنج جام مهندسین

مسابقات شطرنج جام مهندسین گیلان سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان ، برگزار گردید. در این مسابقات ها و سه نفر از اعضای سازمان حاضر بودند و در ۲ بخش رپید (سریع) و بلیتس (برق آسا) با هم به رقابت پرداختند
به گزارش تاسیسات نیوز، مسابقات شطرنج جام مهندسین گیلان سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان ، برگزار گردید. در این مسابقات ها و سه نفر از اعضای سازمان حاضر بودند و در ۲ بخش رپید (سریع) و بلیتس (برق آسا) با هم به رقابت پرداختند
مسابقات شطرنج جام مهندسین گیلان این سازمان با تلاش کمیسیون رفاه و ورزش سازمان از چهارم تیر تا ششم تیر ماه ۱۴۰۱ در هیئت شطرنج یادگار امام رشت برگزار گردید. در این مسابقات ها و سه نفر از اعضای سازمان حاضر بودند و در ۲ بخش رپید (سریع) و بلیتس (برق آسا) با هم به رقابت پرداختند.
در بخش بلیتس که سی شرکت کننده در نه دور به روش سوئیسی با هم بازی کردند، امین گرامی پور عنوان اول، محمد صادق مرزوقی عنوان دوم، عرفان آوخ عنوان سوم، ابراهیم دربندی عنوان چهارم را کسب کردند و رضا دیانتی بعنوان نفر برتر پیشکسوت بالای پنجاه سال و مهندس حسین خمیرانی به عنوان نفر برتر ریتینگ زیر ۱۴۰۰ انتخاب شدند.
در بخش رپید این مسابقات نیز چهل و سه شرکت کننده در هفت دور به روش سوئیسی با هم بازی کردند، عنوان نفر اول را عرفان آوخ، نفر دوم را مهندس احمد علی ابری، نفر سوم را امین گرامی پور، نفر چهارم را محمد صادق مرزوقی، نفر پنجم را رضا دیانتی و نفر ششم را محمد طبیبی کسب کردند.
در این بخش سید علی قریشی به عنوان نفر برتر بالای پنجاه سال و مهندس حسین خمیرانی بعنوان نفر برتر ریتینگ زیر ۱۵۰۰ انتخاب شدند.
در پایان روز سوم این مسابقات مراسم اهدای جوایز با حضور بهزاد پارسا رئیس سازمان و تعدادی از اعضای هیئت مدیره برگزار گردید که به رسم یادبود لوح تقدیری به مقامهای برتر هر دو رشته اهدا گردید. هم چنین لوح اخلاق این دوره از مسابقات به مهندس مجتبی نصر تعلق گرفت.
جام مهندسینمسابقات شطرنجی جام مهندسیننظام مهندسی گیلان
Comments (0)
Add Comment