انتشار مجموعه پوستر های خشت نو

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با تاکید بر لزوم انجام اقدامات خلاقانه در مسیر ترویج مقررات ملی ساختمان ، از انتشار مجموعه پوسترهای “خست نو” با این هدف خبر داد.




مهندس صابر پیربرناش ضمن اشاره به توالي هفتگی این مجموعه پوسترهای اطلاع رسانی ، در موضوع هدف انتشار این مجموعه بیان داشت:

 

 

 

در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، ترویج مقررات ملی ساختمان از مهمترین وظایف سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها بیان شده است. اما تاکنون و با گذشت بیش از 20 سال از تاسیس این سازمان ، اقدام مناسبی در این خصوص در سراسر کشور صورت نگرفته است و لزوم برداشتن گام های اساسی در این خصوص بسیار ضروری به نظر می رسد.

 

 

 

وی در ادامه عنوان کرد: یکی از دلایل عدم اجرای کامل قوانین مقررات ملی ساختمان در حوزه های مختلف صنعت ساختمان ، كم توجهی به ترویج مناسب مقررات ملی ساختمان و عدم آشنائی شهروندان با ابعاد مختلف این قوانین می باشد.

 

 

 

در این راستا از ابتدای شروع بکارهیات مدیره دوره هفتم، اقداماتی در این خصوص آغاز شده و بسترهای لازم بنا شد و در پایان سال 95 با عنایت ویژه مهندس قربانخانی ریاست محترم سازمان ، برنامه جامع ترویج مقررات ملی ساختمان در سال 96 تدوین و برنامه اجرائی آن از نخستین روزهای سال جدید آغاز گردید.

 

 

 

مهندس پیربرناش همچنین گفت : در این مسیر استفاده از پتانسیل رسانه ملی ، رسانه ها ، فضای مجازی و سایر ابزارهای مدرن اطلاع رسانی و همچنین راهکارهای خلاقانه، در اولویت برنامه های کاری روابط عمومی در این خصوص قرار گرفت و گام های مهمی در این مسیر برداشته شد که مجموعه پوسترهای خشت نو از آن جمله می باشد.

 

 

 

مدیر روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان تهران ، همچنین از آغاز فرایند پیاده سازی طرح فرهنگ رسانه ای سازمان خبر داده و به ارائه طرح نهایی آن در آینده نزدیک نوید داد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتمقررات ملینظام مهندسیپوستر
Comments (0)
Add Comment