انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره نظام مهندسی گلستان

انتخابات سازمان نظام مهندسی گلستان در حالی برگزار شد که از مجموع بیش از ۱۰ هزار و یکصد عضو این سازمان ۴۷ درصد اعضا در این انتخابات صنفی شرکت کردند.
به گزارش تاسیسات نیوز، انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان روز گذشته پس از حواشی که درباره نامزدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در بخش شهرسازی ایجاد شده بود، برگزار شد. با حواشی به وجود آمده ابراهیم کریمی، معاون استاندار گلستان از حضور در انتخابات انصراف داد تا تکلیف رشته شهرسازی همچنان نامشخص باشد.
از ۱۰ هزار و ۱۰۲ عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان ۴ هزار و ۸۱۸ نفر معادل ۴۷ درصد اعضا، در این دوره از انتخابات شرکت و افراد مدنظر خود را برای هشتمین دوره هیئت مدیره این تشکل صنفی انتخاب کردند.
صبح امروز و پس از شمارش آرا نتیجه انتخابات روز گذشته اعلام شده است که براین اساس اعضای هیئت مدیره این دوره سازمان شامل ۱۳ عضو با رأی اعضا برای مدت ۳ سال انتخاب شدند.
اعضای هیئت مدیره متشکل از ۶ عضو منتخب رشته عمران، ۲ منتخب رشته معماری، ۲ منتخب رشته برق و یک منتخب در رشته‌های شهرسازی، مکانیک و نقشه‌برداری است.
براساس پیگیری‌های صورت گرفته در گرگان از رشته عمران ۶ نفر شامل احمد تجری، وحید فراهی، مجید رسایی، علیرضا ایومن، وحید سپهری و داوود فیروزیان به هیئت مدیره راه یافتند.
در گروه معماری نیز سیدمحمد قدس مفیدی و خواجه‌محمد نیک رفتار حائز اکثریت آرا شده و به عنوان اعضای جدید هشتمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان انتخاب شدند.
همچنین در گروه برق نیز دانیال قاسمی و سیدمجید حسینی بیشترین رأی را کسب کردند. در بخش مکانیک، محمدرضا آلوستانی و در بخش نقشه برداری کامران کبیری بالاجاده به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره انتخاب شدند.
اما در بخش شهرسازی که فقط یک کاندیدا آنهم کریمی، معاون اقتصادی استاندار گلستان ثبت نام کرده بود، پس از حواشی بسیار و اینکه گفته می‌شد ثبت نام وی، دارای اشکال قانونی بوده از ادامه حضور در رقابت‌ها انصراف داد تا تکلیف نماینده این بخش، در انتخابات روز گذشته مشخص نشود.
با انصراف کریمی، گفته می‌شود نفر سوم معماری، امیرحسین محبوبی به عنوان نماینده این بخش به هیئت مدیره راه خواهد یافت.
انتخاباتنظام مهندسیگلستان
Comments (0)
Add Comment