هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۵۳ منتشر شد

هفته نامه تاسیسات نیوز تنها مجله اینترنتی تاسیسات ایران است.
هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره  ۳۵۳ منتشر شد

 

آنچه در هفته نامه تاسیسات شماره ۳۵۳ می خوانید:

-گروه فنی مهندسی کاشانه در کنار فعالیت حرفهای خود و با تکیه بر دانش و تجربه موفق اعضا و با توجه به میل فراوان بنیانگذاران خود به امر آموزش، فعالیت خود در زمینه آموزش را در سال ۱۳۸۷ به صورت غیر رسمی و در سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی آغاز نمود و با تاسیس آموزشگاه مهندسی کاشانه، تصمیم گرفت تا محلی برای اشتراک گذاری تمامی دانش مهندسی کشور فراهم نماید.
  • مقاله اشری/طراحی تاسیسات مکانیکی استخر(قسمت چهارم)
-استخرهای سرپوشیده، مکان های چالش برانگیزی هستند در زمان طراحی ساه برای یک استخر شنا؛ به منظور کنترل مناسب جو داخل برای آسایش و سلامت ساکنین و حفظ سازه، درک کامل آنچه درون سازه رخ می دهد، ضروری است.
  • واکنش حناچی به اعمال قانون تعارض منافع از سوی وزیر

-گفت و گو با دکتر پیروز حناچی که تا همین چند وقت پیش شهردار تهران بود، می تواند جذاب ، خواندنی و در عین حال آموزنده باشد. تاسیسات نیوز: این بار به سراع او رفته است تا در باره موضوعات داغ و چالشی تعارض منافع؛ انتخابات نظام مهندسی و اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان با دکتر حناچی هم کلام شویم.

  • نگاهی به بازار/ قیمت تعمیرات رادیاتور شوفاژ دیواری

-تعمیر شوفاژ به عنون یکی از پرطرفدارین وسیله های گرمایشی، یک تخصص بسیار مهم به شمار می رود. تخصصی که اگر به درستی آموخته شود، می توان از آن به عنوان یک راه برای درآمد زایی یاد کرد.

  • گزارش/ واکنش عضو شورای مرکزی نظام مهندسی به اظهارات اخیر عبدی قهرودی
-دکتر جمال قناعت، عضو شورای مرکزی دوره هشتم و رئیس کمیسیون حقوقی، لوایح، شیوه نامه ها و ماده ۲۷ به مصاحبه اخیر مهندس علی محمد عبدی قهرودی،مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی، رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات هیئت مدیره های سازمان های نظام مهندسی ساختمان کشور، خبری وزارت راه و شهرسازی واکنش نشان داد.
  • هفته  دفاع مقدس: یک هفته رویایی سفر به یکی از قشنگ ترین موزه های ایران
هفته نامه را از اینجا دانلود کنید
اخبار داخلیاشریانتخاباتتاسیسات مکانیکی استخرتاسیسات نیوزتعارض منافعتعمیرات رادیاتور شوفاژ دیواریحناچیدفاع مقدسعبدی قهرودیموزه دفاع مقدسنظام مهندسی ساختماننگاهی به بازارهفته نامه 353واصفکاشانه
Comments (0)
Add Comment