اصناف مرتبط با صنعت ساختمان در میبد ساماندهی می شوند

رئیس نظام مهندسی ساختمان میبد گفت: در شهرستان میبد اجرای ساختمان توسط افراد فاقد صلاحیت نارضایتی های وخسارتهای زیادی به همراه داشته که از اینرو اصناف مرتبط با صنعت ساختمان لازم است شناسایی شده و لیست افراد دارای مجوز تهیه و در اختیار مالکین قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،  محمد حسین صباغی در نشست با جلیل خادم زاده رئیس اتاق اصناف اظهار کرد: با تعامل اتاق اصناف و نظام مهندسی ساختمان، آموزش های لازم برای افراد مرتبط با صنعت ساختمان برنامه ریزی و اجرا شود تا کیفیت مناسب تری را در اجرای ساختمان شاهد باشیم.
وی انجام فعالیتهای طراحی ساختمانی در بین برخی از مشاورین املاک و فروشندگان مصالح ساختمانی را غبرقانونی اعلام کرد و افزود: این نوع اصناف حق تبلیغ یا انجام فعالیت های مربوط به طراحی ساختمان را نداشته و می بایست از تبلیغات و انجام چنین فعالیت هایی جلوگیری شود.
رئیس اتاق اصناف میبد آمادگی همکاری خود را در این خصوص اعلام کرد و افزود: از طریق اعضای صنوف مختلف اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری و کنترل و نظارت قاونی بر این اصناف را میتوان انجام داد.
جلیل خادم زاده با اشاره به آموزش و ساماندهی کارگران و اصناف ساختمانی گفت: با همکاری سازمان تامین اجتماعی، اداره کار و امور اجتماعی و انجمن صنفی کارگران ساختمانی، آموزش و ساماندهی کارگران انجام شود.
وی افزود: دلیل اینکه ساختمان متولیان زیادی دارد با پیگیری مشترک جلساتی با حضور متولیان این صنعت با مدیریت فرمانداری میبد برگزار گردد تا نتایج مناسبی حاصل گردد.
اصنافساختمانساماندهی اصناف مربوط به ساختمانمیبدنظام مهندسی میبد
Comments (0)
Add Comment