اجرایی شدن آبرسانی به شوشتر

به گزارش تاسیسات نیوز، طرح آبرسانی به شهرستان شوشتر با هدف تامین، انتقال و ذخیره آب شرب مورد نیاز شهرستان شوشتر با جمعیت بالغ بر ۱۲۰هزار نفر و نیاز آبی ۵۷هزار متر مکعب در شبانه روز اجرا شده است.


طرح آبرسانی به شهرستان شوشتر با هدف تامین، انتقال و ذخیره آب شرب مورد نیاز شهرستان شوشتر با جمعیت بالغ بر ۱۲۰هزار نفر و نیاز آبی ۵۷هزار متر مکعب در شبانه روز اجرا شده است.


طرح مذکور شامل ایستگاه پمپاژ مرکزی با ظرفیت ۹۰هزار متر مکعب در شبانه روز، مخازن ذخیره و جمع کننده به حجم ۳۰هزار متر مکعب، خطوط انتقال فولادی و GRP به طول ۲۲ کیلومتر، ساختمان‌های کلرزنی و دیزل ژنراتور، ساختمانهای جنبی اداری، نگهبانی و همچنین یک دستگاه دیزل ژنراتور به ظرفیت KVA2260 و تعداد شش حلقه چاه نیمه عمیق و ساختمانهای سرچاهی و تاسیسات برقی مربوطه است.


عملیات اجرایی تاسیسات این طرح از سال ۱۳۹۲ شروع و در سال ۱۳۹۶ به پایان رسیده است.


همچنین با احداث سه حلقه چاه نیمه عمیق و تاسیسات برقی و مکانیکال مربوطه در منطقه گلالک شوشتر و اتصال به خط آب حیات، آب مورد نیاز ۹۱ روستای مسیر سید حسن تا نمره یک تامین و مورد بهره برداری قرار گرفت.


کل اعتبار هزینه شده طرح آبرسانی شوشتر و روستاهای سید حسن به میزان ۴۳۰ میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات عمرانی تامین شده است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آبرسانیاستانتاسیساتطرح
Comments (0)
Add Comment