خرم همزمان با روز جوان:جوانان در سنگرهای مختلف اعتبارجهانی آفریدند

خرم: در طول دهه های اخیر نیز شاهد شکوفایی جوانان نام آور در سنگرهای علم و دانش و فن آوری و صنعت و ورزش بوده ایم که با کوشش و ابتکار و نبوغشان جایگاه و افتخار و اعتبار جهانی به ارمغان آورده اند.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی کشور، در بزرگداشت روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر (ع) ضمن تبریک این میلاد متنی را به شرح ذیل منتشر کرد:
🌺 یا جمیل 🌺
جوانی از طلایی ترین فرصت ها و ناب ترین موهبت های الهی میباشد که سرشار از نشاط و شادابی، قدرت و تحرک و انگیزه است.
جوانان سرمایه های ارزشمند و آینده سازان کشور هستند که با حضور و فعالیت های سازنده و اندیشه های خلاق و نوآور و کار آفرین و دستان پر توانشان با تکیه بر علم و دانش، ایمان و تقوا، قله های عزت و سربلندی را با همت والایشان فتح میکنند.
جوانان با بصیرت و دریا دل بودند که در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش ها و تمامیت ارضی میهن شجاعانه با ایثار و فداکاری، برای رسیدن به استقلال و آزادی جانفشانی کردند و فرهنگ مقاومت و پایداری، شهادت و جانبازی را برای ما به یادگار گذاشتند و در طول دهه های اخیر نیز شاهد شکوفایی جوانان نام آور در سنگرهای علم و دانش و فن آوری و صنعت و ورزش بوده ایم که با کوشش و ابتکار و نبوغشان جایگاه و افتخار و اعتبار جهانی به ارمغان آورده اند.
شما امیدهای این وطن هستید ، برای جلوگیری از افول اخلاقی و سوءاستفاده سوداگران و فرصت طلبان، با قاطعیت و صلابت نیروی جوانی در راه رشد علم و دانش، فرهنگ و سیاست، اقتصاد و اعتلای کشور در عرصه های بین المللی گام بردارید و با پیشرفت و موفقیت خود حماسه آفرین باشید .
فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر (س) اسوه اخلاق و ادب و روز جوان را به شما جوانان برومند و متعهد و دلسوز ایران عزیز به ویژه اعضا محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی و بهروزی شما عزیزان را از درگاه خداوند منان مسالت دارم.
احمد خرم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور
خرمروز جواننظام مهندسیولادت حضرت علی اکبر
Comments (0)
Add Comment