تصویب آئین‌نامه ایمنی در صنایع ریخته‌گری

آئین‌نامه ایمنی در صنایع ریخته‌گری تصویب شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، سید عباس میرباذل معاون روابط کار این اداره کل اظهار داشت: آئین‌نامه ایمنی در صنایع ریخته‌گری با هدف بازنگری مبحث ریخته‌گری در آیین‌نامه و مقررات حفاظت فنی در ریخته‌گری، آهنگری و جوشکاری و به‌روزرسانی و تطبیق مواد آن با شرایط روز صنایع، پیشرفت تکنولوژی و ایمن‌سازی محیط کارگاه و صیانت از نیروی انسانی و منابع مادی و پیشگیری از حوادث ناشی از کار در کلیه کارگاه‌ها مصوب شده است.

 

وی افزود: در فرآیند آنها از ماشین‌آلات و تجهیزات ریخته‌گری (قطعه‌ریزی و لوله‌ریزی) و فرآیندهای مرتبط به غیر از روش‌های ریخته‌گری تحت فشار (دایکست)، مداوم و نیمه مداوم استفاده می‌گردد.

 

این مسئول تصریح کرد: این آیین‌نامه مشتمل بر دوازده فصل و ٣٣٧ ماده و ٦ تبصره به استناد مواد ٨٥ و ٩١ قانون کار جمهوری اسلامی ایران است که در شورایعالی حفاظت فنی تهیه و به تصویب وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسیده است.

 

میرباذل خاطرنشان کرد: مشمولان اجرای این آئین‌نامه می‌توانند جهت اطلاع و دسترسی به متن کامل این آئین‌نامه به سایت اداره کل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس bazresikar.mcls.gov.ir و همچنین سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز(alborz.mcls.gov .ir )مراجعه نمایند.

پایان پیام/.

 

 

 

نظارت، بتن، گاز، همایش، نمایشگاه، کنفرانس، آب، فاضلاب
Comments (0)
Add Comment