آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از شانا،برای تسریع در خدمات رسانی به پروژه مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی برای پیشبرد این پروژه و تحویل این مساکن به صاحبانشان به وزارت نیرو کمک مادی خواهد کرد.

 وزارت راه و شهرسازی به وزارت نیرو برای تکمیل خدمات زیربنایی مسکن مهرکمک ۲۵۰ میلیاردی می کند.
به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی احمد مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در خصوص همکاری با وزارت نیرو اظهار کرد: از آغاز طرح مسکن مهر تاکنون مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان از محل یارانه‌های مسکن مهر به وزارت نیرو کمک کردیم و این وزارتخانه هم همکاریهای لازم را انجام داد.
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان این که سیاست این وزارتخانه تحویل واحدهای مسکن مهر با خدمات زیربنایی است گفت: دلیل افزایش تحویل واحدها در این دو سال،گستر ش تامین خدمات روبنایی است و مردم رغبت بیشتری برای تحویل گرفتن واحدها دارند.
وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی دستور داده است که از محل فروش اراضی به تامین خدمات عمومی و زیربنایی مسکن مهر کمک شود.
مهر آبادی همچنین از ارسال نامه وزیر راه و شهرسازی به استانداریها خبر داد و افزود: حدود یک ماه پیش وزیر راه و شهرسازی به استانداران کشور نامه‌ای ارسال کرد که براساس این نامه برای تامین خدمات روبنایی مسکن مهر از جمله مدرسه، مسجد و کلانتری از محل فروش اراضی آمادگی پرداخت یک سوم هزینه‌ها وجود دارد مشروط بر این که استانداریها از محل اعتبارات استانی دو سوم باقیمانده را تامین کنند.
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ادامه داد: پیرو این نامه، از استانداران خواستیم ظرف ۱۰ روز اعلام کنند به عنوان مثال برای ساخت چند مدرسه می‌توانند کمک کنند

احمد مهرآبادیمسکن مهروزارت راه و شهرسازیوزارت نیرو
Comments (0)
Add Comment