آخرین خبر از تعطیلی مدارس و ادارات سراسر کشور

به گزارش تاسیسات نیوز، آخرین اخبار از تعطیلی مدارس به علت بارش برف و برودت هوا تا کنون به شرح ذیل اعلام شد.

برف و یخبندان و جبهه ی هوای سرد سیبری از هفته گذشته وارد کشور شده که موجب سرمای شدید و بالا رفتن مصرف گاز در کشور گردیده است. برای کاهش و جلوگیری از قطع گاز در مناطق مختلف کشور برنامه تعطیلی ادارات دولتی و خصوصی و مراکز آموزش کشور طی هفته جاری به شرح زیر است:

این تعطیلی‌ها شامل دستگاه‌های خدمات رسان شامل مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، خدمات شهری شهرداری‌ها، بخشهای عملیاتی و دارای نوبت کاری، بیمارستان‌ها و آتش‌نشانی‌ها نمی‌شود.

استان زنجان

مدارس استان زنجان فردا دوشنبه به صورت مجازی و ادارات با تاخیر آغاز به کار می‌کنند. فعالیت کلیه دستگاههای اجرایی و بانکهای استان بجز بانک‌های منتخب و دستگاههای خدماتی و درمانی و امدادی نیز، تا پایان هفته جاری با دو ساعت تاخیر، از ساعت ۹ و ۳۰ شروع به کار خواهند کرد.

استان سمنان

فعالیت همه ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها، شرکت‌های دولتی و بانک‌های استان سمنان روز دوشنبه (فردا) با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

استان قم

فعالیت اداره‌های قم فردا دوشنبه براساس مصوبه جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

استان قزوین

بر اساس مصوبه ستاد بحران استان قزوین، با توجه به بارش برف و برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز، شروع به کار تمامی دستگاه‌های دولتی از روز دوشنبه ۲۶ دی تا پایان هفته ساعت ۹ صبح و پایان کار ساعت ۱۴ خواهد بود. ضمنا کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مدارس در سطح استان به صورت غیرحضوری (مجازی) برگزار می‌شود. امتحانات دانشگاه‌ها و مقاطع متوسطه طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

استان همدان

بر اساس تصمیم کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی استان همدان همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، موسسات، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

استان خراسان رضوی
طبق اعلام استانداری خراسان رضوی ادارات استان فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل و فعالیت‌ها به‌صورت دورکاری انجام خواهد شد.   براساس این گزارش، فعالیت مراکز آموزشی اعم از مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها تا آخر هفته جاری تعطیل و به‌صورت مجازی انجام خواهد شد. همچنین امتحانات کلیه دانشگاه‌ها نیز برگزار نمی‌شود.

استان کرمانشاه
در جلسه کمیته هماهنگی تأمین سوخت زمستانی استان کرمانشاه علاوه بر تعطیلی ادارات و بانک‌ها و غیرحضوری شدن مدارس امروز استان، روزهای ۲۹ دی و ۶ بهمن نیز تعطیل اعلام شد.

خراسان جنوبی
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به علت سرما و یخبندان مدارس استان تا پایان هفته تعطیل و کلاس ها غیر حضوری برگزار خواهد شد.

استان گیلان
طبق مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان، تا پایان هفته جاری ادارات با ساعت کاری محدودتر به فعالیت خود ادامه می‌دهند و فعالیت آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های استان نیز به صورت غیرحضوری است. بر اساس این مصوبه، ساعت کاری ادارات تا روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲ و ۳۰ دقیقه خواهد بود و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری است و فقط امتحانات دانشگاه‌ها و پایه دوازدهم مدارس در مدت زمان و مکان محدود برگزار می‌شود.

استان گلستان
بر اساس تصمیم ستاد مقابله با بحران گلستان، شروع ساعت کاری ادارات برای روز دوشنبه ۲۶ دی‌ماه از ساعت ۹ صبح تا پایان وقت اداری خواهد بود و فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها همچنان غیرحضوری است.

شهر پردیس

مدارس شهرستان پردیس در تمامی مقاطع فردا دوشنبه ۲۶ دی‌ماه غیر حضوری است اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس: به‌علت بارش برف و برودت هوا مدارس شهرستان پردیس در تمامی مقاطع فردا دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ غیر حضوری خواهد بود.
بارش برف و تعطیلی ادارات و مدارستعطیلی مدارس
Comments (0)
Add Comment