آخرین خبر از تعطیلی مدارس و ادارات سراسر کشور

به گزارش تاسیسات نیوز، آخرین اخبار از تعطیلی مدارس به علت بارش برف و برودت هوا تا کنون به شرح ذیل اعلام شد.

برف و یخبندان و جبهه ی هوای سرد سیبری از هفته گذشته وارد کشور شده که موجب سرمای شدید و بالا رفتن مصرف گاز در کشور گردیده است. برای کاهش و جلوگیری از قطع گاز در مناطق مختلف کشور برنامه تعطیلی ادارات دولتی و خصوصی و مراکز آموزش کشور طی هفته جاری به شرح زیر است:

این تعطیلی‌ها شامل دستگاه‌های خدمات رسان شامل مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، خدمات شهری شهرداری‌ها، بخشهای عملیاتی و دارای نوبت کاری، بیمارستان‌ها و آتش‌نشانی‌ها نمی‌شود.

استان زنجان

مدارس استان زنجان فردا دوشنبه به صورت مجازی و ادارات با تاخیر آغاز به کار می‌کنند. فعالیت کلیه دستگاههای اجرایی و بانکهای استان بجز بانک‌های منتخب و دستگاههای خدماتی و درمانی و امدادی نیز، تا پایان هفته جاری با دو ساعت تاخیر، از ساعت ۹ و ۳۰ شروع به کار خواهند کرد.

استان سمنان

فعالیت همه ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها، شرکت‌های دولتی و بانک‌های استان سمنان روز دوشنبه (فردا) با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

استان قم

فعالیت اداره‌های قم فردا دوشنبه براساس مصوبه جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

استان قزوین

بر اساس مصوبه ستاد بحران استان قزوین، با توجه به بارش برف و برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز، شروع به کار تمامی دستگاه‌های دولتی از روز دوشنبه ۲۶ دی تا پایان هفته ساعت ۹ صبح و پایان کار ساعت ۱۴ خواهد بود. ضمنا کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مدارس در سطح استان به صورت غیرحضوری (مجازی) برگزار می‌شود. امتحانات دانشگاه‌ها و مقاطع متوسطه طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

استان همدان

بر اساس تصمیم کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی استان همدان همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، موسسات، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

استان خراسان رضوی
طبق اعلام استانداری خراسان رضوی ادارات استان فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل و فعالیت‌ها به‌صورت دورکاری انجام خواهد شد.   براساس این گزارش، فعالیت مراکز آموزشی اعم از مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها تا آخر هفته جاری تعطیل و به‌صورت مجازی انجام خواهد شد. همچنین امتحانات کلیه دانشگاه‌ها نیز برگزار نمی‌شود.

استان کرمانشاه
در جلسه کمیته هماهنگی تأمین سوخت زمستانی استان کرمانشاه علاوه بر تعطیلی ادارات و بانک‌ها و غیرحضوری شدن مدارس امروز استان، روزهای ۲۹ دی و ۶ بهمن نیز تعطیل اعلام شد.

خراسان جنوبی
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به علت سرما و یخبندان مدارس استان تا پایان هفته تعطیل و کلاس ها غیر حضوری برگزار خواهد شد.

استان گیلان
طبق مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان، تا پایان هفته جاری ادارات با ساعت کاری محدودتر به فعالیت خود ادامه می‌دهند و فعالیت آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های استان نیز به صورت غیرحضوری است. بر اساس این مصوبه، ساعت کاری ادارات تا روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲ و ۳۰ دقیقه خواهد بود و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری است و فقط امتحانات دانشگاه‌ها و پایه دوازدهم مدارس در مدت زمان و مکان محدود برگزار می‌شود.

استان گلستان
بر اساس تصمیم ستاد مقابله با بحران گلستان، شروع ساعت کاری ادارات برای روز دوشنبه ۲۶ دی‌ماه از ساعت ۹ صبح تا پایان وقت اداری خواهد بود و فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها همچنان غیرحضوری است.

شهر پردیس

مدارس شهرستان پردیس در تمامی مقاطع فردا دوشنبه ۲۶ دی‌ماه غیر حضوری است اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس: 🔹به‌علت بارش برف و برودت هوا مدارس شهرستان پردیس در تمامی مقاطع فردا دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ غیر حضوری خواهد بود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;