آتش سوزی گسترده در انبار بزرگ خوراک طیور

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی انبار بزرگ خوراک طیور در جاده ورامین، با تلاش همه جانبه آتش نشانان مهار و کاملا خاموش شد.


با تماس شهروندان و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، نیروهای عملیاتی ایستگاه های 86، 9، 14 و 83 به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی، به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 19:10 شب گذشته، خود را به شهر ری، ابتدای جاده ورامین رساندند.


محمد تیمورخانی مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، گفت: در یك انبار بزرگ كالا به مساحت 10 هزار مترمربع، یك سوله یک هزار مترمربعی با سقف شیروانی مملو از خوراك طیور، دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به سوله های دیگر بود.


وی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی پس از بررسی محل حادثه، جریان برق سوله را قطع کردند و پس از ایمن سازی کامل، با بکارگیری نردبان دستی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و به وسیله تجهیزات خاموش کننده، مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند.


مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی، اضافه کرد: با توجه به سرایت آتش سوزی به سقف شیروانی، گروهی از آتش نشانان قسمتی از سقف را با استفاده از دستگاه فرز برش دادند و عملیات مهار آتش سوزی را از این قسمت آغاز کردند.


تیمورخانی در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای عملیاتی با تلاش همه جانبه، شعله های سرکش آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند.


گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی، از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آتش سوزیانبارتاسیساتحادثه
Comments (0)
Add Comment