تثبیت سامانه نظام‌ پیشنهادات در سامانه جامع

به گزارش تاسیسات نیوز، در ابتدای چهاردهمین جلسه کمیسیون نظام پیشنهادات و هیات مشورتی سازمان نظام مهندسی ساختمان جلسه در خصوص برگزاری جلسات کمیسیون، مشارکت اعضا، جایگاه کمیسیون در پیشنهادات و اصلاحات قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، لزوم ساختار منسجم در شورای مرکزی و … بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و مقرر شد جهت تثبیت سامانه نظام پیشنهادات در سامانه جامع، درخواستی در این خصوص در صحن جلسه آتی شورای مرکزی ارائه شود و مکاتبات لازم صورت پذیرد.
به گزارش تاسیسات نیوز، در ابتدای جلسه در خصوص برگزاری جلسات کمیسیون، مشارکت اعضا، جایگاه کمیسیون در پیشنهادات و اصلاحات قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، لزوم ساختار منسجم در شورای مرکزی و … بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و مقرر شد جهت تثبیت سامانه نظام پیشنهادات در سامانه جامع، درخواستی در این خصوص در صحن جلسه آتی شورای مرکزی ارائه شود و مکاتبات لازم صورت پذیرد.

موضوع بعدی در خصوص ترویج نظام‌نامه پیشنهادات بود که طی جلسه‌ای با روابط عمومی شورای مرکزی مطرح گردید که مقرر شد مستندات لازم جهت تهیه محتوای تصویری با موضوعات نظام‌نامه مذکور جمع‌آوری گردد.
بعد از تصویب موضوع در جلسه شورای مرکزی، با دبیر محترم کمیسیون روسا هماهنگی لازم در خصوص اطلاع رسانی روسای استان­ها صورت پذیرد.
همچنین پیشنهاد شد جهت معرفی نماینده وزارت راه و شهرسازی در کمیسیون پیشنهادات جلسه با معاون محترم مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی هماهنگی‌های لازم اتخاذ شود. در بخش آخر دستور‌کار این گروه، ساز و کارهای لازم در خصوص انتشار نظام نامه پیشنهادات در قالب یکی از مجلدهای شورای مرکزی تهیه و تنظیم شود.

سامانه جامع نظام مهندسینظام مهندسی ساختماننظام پیشنهادات نظام مهندسیپیشنهادات و هیات مشورتی نظام مهندسی
Comments (0)
Add Comment