VRF های جدید از پاناسونیک

به گزارش تاسیسات نیوز، گفته می شود VRF های جدید از سری ME2 پاناسونیک به بالاترین راندمان عملکرد در شرایط آب و هوایی سخت رسیده اند.

 

 

 

سه اندازه دستگاه خارجی دارای اینورتر با ظرفیت 8 تا 20 اسب بخار موجود است و می تواند با 80 اسب بخار هم ترکیب شود.

 

 

 

ظرفیت و راندمان مبدل حرارتی به دلیل استفاده از سه سطح متصل افزایش می یابد. چیدمان لوله های داخل دستگاه نیز برای اطمینان از بیشترین راندمان بهینه شده است.

 

 

 

دهانه دوباره طراحی شده به افزایش راندمان کمک می کند. شکل منحنی جدید و اجزای بالا و پایین یکپارچه، با تامین حجم هوای بسیار بیشتر با همان سطح صدا و نیاز به ورودی برق کمتر برای همان حجم هوا، جریان خروجی یکنواخت را تضمین می کند.

 

 

 

دستگاه های جدید ادعا می کنند ظرفیت سرمایش بسیار بالا در دمای 43 درجه و در عین حال ظرفیت گرمایش قابل توجه در منهای 25 درجه سانتیگراد دارند.

 

 

 

امکان رسیدن به نسبت های راندمان انرژی فصلی بالای اروپا فراهم است. در مورد دستگاه 8 اسب بخاری، این میزان حتی در بارهای جزیی می تواند به 9.33 هم برسد.

 

 

 

طول و طراحی لوله کشی گسترده به افزایش کاربردهای بازار برای سری های ECOi EX کمک کرده است. دستگاه های داخلی را می تواند در فاصله 200 متری از دستگاه بیرونی قرار داد. دستگاه داخلی را می تواند تا 50 متر زیر دستگاه بیرونی هم قرار داد.

 

 

 

کل طول لوله کشی از یک دستگاه خارجی از مدل های قبلی بسیار بیشتر شده و می تواند تا 1000 متر برسد؛ در این صورت دست نصاب ها بازتر می شود.

 

 

 

ویژگی این سری جدید، یک سیستم مدیریت روغن هوشمند دومرحله ای است که بازیافت روغن را تا حد زیادی کاهش می دهد. سنسورها روی هر کمپرسور نصب می شوند تا مقدار دقیق روغن را کنترل کند؛ در این صورت بازیابی آن تا 90% افزایش می یابد.







انتهای خبر

آب و هوابرندتاسیساتراندمان
Comments (0)
Add Comment