BCSP رویداد مجازی جدیدی را برای حرفه‌ای‌های ایمنی اعلام می‌کند

هیئت متخصصان ایمنی (BCSP) رویداد جدیدی را با هدف آموزش‌های حرفه‌های برای افراد حرفه‌ای که مسئولیت‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست را بر عهده دارند، اعلام کرده است: نشست جهانی یادگیری (GLS).
به گزارش تاسیسات نیوز، فرصت توسعه حرفه‌ای به طور مجازی از ۱۰ تا ۱۲ می‌۲۰۲۲ انجام می‌شود، GLS فرصت توسعه حرفه‌ای کم هزینه و باکیفیت را برای همه کسانی که در SH&E نقش دارند، فراهم می‌کند و موانع مربوط به هزینه‌های بالا و موقعیت جغرافیایی را از بین می‌برد.
GLS بر روی ارائه محتوای پیشرفته سرمایه‌گذاری می‌کند تا بیش از ۱۰۰ ساعت فرصت‌های آموزشی و پیشرفت حرفه‌ای با کیفیت بالا را برای مخاطبان جهانی فراهم کند. این فرصتی را به شرکت‌کنندگان در این وبینار مجازی می‌دهد تا فعالانه شرکت کنند، شبکه‌سازی کنند و توسعه حرفه‌ای را در ظرفیتی مناسب، مقرون به صرفه و به راحتی قابل دستیابی دنبال کنند.
کریستی اودن، مدیر عامل BCSP، CAE، IOM گفت: «این یک فرصت هیجان‌انگیز است تا به کسانی که مسئولیت‌های SH&E در سراسر جهان دارند، توسعه حرفه‌ای مورد نیاز خود را ارائه دهیم. ماموریت ما این است که با ارائه یک فرصت مقرون به صرفه و مجازی، از کسانی که ممکن است به دلیل هزینه و موقعیت جغرافیایی به کنفرانس‌های سنتی دسترسی نداشته باشند، حمایت کنیم.
GLS با ۲۵ دلار برای هر نفر جهت شرکت در نطر گرفته است و جلسات در مسیر‌های آموزشی اختصاص داده شده به موضوعات مرتبط با SH&E طبقه‌بندی می‌شوند. شرکت‌کنندگان به مدت ۳۰ روز پس از رویداد به محتوای اجلاس دسترسی خواهند داشت و شرکت‌کنندگان واجد شرایط دریافت امتیاز مجدد BCSP خواهند بود.
اطلاعات بیشتر در وب سایت BCSP Global Learning Summit، BCSPGLS. COM موجود است.
BCSPآموزش های حرفه ایایمنی و بهداشت
Comments (0)
Add Comment