آزاد سازی نرخ بلیت پروازهای داخلی پس از تعطیلات نوروز 92

 

مدیرعامل هما با تاکید بر اینکه نوروز امسال نرخ های بلیت هواپیما افزایشی ندارد و آزاد سازی کامل احتمالاً از اردیبهشت 92 به شکل پلکانی اعمال می شود، از زمینگیری و خداحافظی با 3 فروند بوئینگ 727 این ایرلان خبرداد.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از فارس فرهاد پرورش  ،درباره آزاد سازی کامل نرخ های بلیت هواپیما طبق اهداف برنامه پنجم در سال سوم برنامه، اظهار کرد : هنوز برنامه خاصی نداریم، در این باره هم چندان کاری نکرده ایم و بخش بازرگانی هما فعلاً به این موضوع نپرداخته است، زیرا مشخص نیست بازار به چه نحو پیش می رود.

وی با اشاره به اینکه افزایش نرخ ها در پروازهای داخلی و بین المللی به تازگی اعمال شده تصریح کرد : نرخ سوخت، نرخ ارز، بازار بین المللی و توانمندی ایرلاین ها، همه در این مدت نوساناتی داشته است که این امر نشان می دهد برای بررسی نرخ ها در آزادسازی کامل، کمی زمان لازم است.

مدیر عامل هما با اشاره به اینکه حدود سه ماه به انتهای سال 91 مانده توضیح داد : تعیین نرخ های جدید کار پیچیده ای نیست، قطعاً آزادسازی کامل نرخ های بلیت پروازهای داخلی پس از تعطیلات نوروز 1392 اجرایی خواهد شد و نرخ های بلیت هواپیما در نوروز با تغییری مواجه نیست. از اردیبهشت و خرداد، به تدریج به سمت نرخ های آزاد بلیت هواپیما پیش خواهیم رفت؛ بنابراین قیمت ها به طورناگهانی آزاد نخواهد شد.

 

خداحافظی با 727ها

وی با اشاره به اینکه 50 فروند هواپیما در ناوگان ایران ایرفعال است، اظهار کرد : 3 فروند بوئینگ 727 این شرکت هواپیمایی را طی دو  هفته اخیر زمینگیر کرده ایم؛ بنابراین در حال حاضر 47 فروند هواپیمای ملکی داریم.

مدیرعامل شرکت هواپیمای جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت : هم اکنون 10 هزار و 500 صندلی پرواز در ناوگان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران فعال است.

 

پایان پیام/.

 

 

Comments (0)
Add Comment