600 میلیارد ريال برای آغاز آبرسانی

به گزارش تاسیسات نیوز، 600 میلیارد ریال اعتبار برای شروع طرح آبرسانی به شهرهای دهدشت، چرام، سوق و لنده از سد کوثر اختصاص داده شد.

 

 

 

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای600 میلیارد ریال اعتبار برای آغاز آبرسانی به شهرهای چرام، سوق و لندهاسلامی گفت:با پیگیر های انجام شده و همکاری وزارت نیرو خوشبختانه مجوز برداشت آب از تصفیه خانه سد کوثر برای هر چهار شهر و روستاهای اطراف صادر شده و به زودی مناقصه این طرح ملی آبرسانی نیز برگزار می شود.

 

 

 

عدل هاشمی پور با بیان اینکه با اجرای این طرح مهم آبرسانی، مشکل کم آبی این چهار شهر برای همیشه رفع و مردم از آب آشامیدنی پایدار برخوردار می شوند افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده تلاش می شود با برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکار تا قبل از پایان امسال این طرح ملی آبرسانی با حضور معاون اول رئیس جمهور کلنگ زنی شده و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

 

 

 

 

وی با بیان اینکه این طرح ملی آبرسانی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوده است گفت: اعتبار برای تکمیل وبهره برداری از این طرح 300 میلیارد تومان است که خوشبختانه در اعتبارات سال 96 پیش بینی و آورده شده است.

 

 

 

 

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از رایزنی با قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران برای شرکت در مناقصه این طرح خبر داد و گفت:این قرارگاه با سابقه روشن و تجارب زیاد در زمینه اجرای طرح های مهم در این مناقصه شرکت خواهد کرد.

 

 

 

 

هاشمی ابراز امیدواری کرد با انجام این طرح مشکل آب آشامیدنی شهرهای دهدشت، چرام، لنده، سوق و روستاهای مسیر طرح برای همیشه مرتفع شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما






انتهای خبر

آبرسانیتاسیساتطرح
Comments (0)
Add Comment