6 درصد صرفه جویی با کاهش یک درجه دمای منزل

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیر روابط عمومی شرکت گاز گلستان گفت: مشترکین خانگی می توانند با کاهش یک درجه دمای منزل، حدود ۶ درصد در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

 

 

 

سید جواد موسوی، مدیر روابط عمومی شرکت گاز گلستان گفت: همکاری و همیاری مشترکین خانگی در زمینه مدیریت بهینه مصرف می تواند کمک بسیار خوبی برای استمرار جریان گاز باشد.




وی افزود: علیرغم شرایط جوی مناسب، روزانه بین 9.5 تا 10.5 میلیون مترمکعب گاز در سطح استان مصرف می شود که این میزان مصرف بالاست و مشترکین باید نهایت صرفه جویی را داشته باشند تا بتوانیم مانع از افت فشار گاز باشیم.




موسوی با بیان اینکه با صرفه جویی مشترکین نیازبه قطع cng ها نخواهد بود، اظهارداشت: همه ما می توانیم با مدیریت مصرف در استمرار جریان گاز کمک کنیم و از قطع شدن گاز واحدهای صنعتی و تولیدی جلوگیری کنیم.




وی با اشاره به اینکه کاهش صرفه جویی می تواند علاوه بر کاهش هزینه سبد انرژی خانوار ما را در استمرار جریان گاز کمک کند، تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر بیش از 70 درصد سبد انرژی استان از گاز طبیعی تامین می شود اگر از این انرژی پاک درست استفاده نکنیم قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد.





مدیر روابط عمومی شرکت گاز گلستان افزود: با بررسی های انجام شده مصرف گاز ایران نسبت به سایر کشورها بسیار بالاست که باید مصرف بهینه مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم از گاز طبیعی در چرخه صنعت و برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور استفاده کنیم.




وی اظهار داشت: گاز طبیعی یک نعمت بسیار خوب و ارزشمندی بوده که از سوی خداوند متعال به انسان هدیه داده شده است و اگر در حین مصرف به نکات ایمنی توجه نشود خسارت های جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.






انتهای خبر

تاسیساتدماصرفه جوییگاز
Comments (0)
Add Comment