10 دوره آموزشی ارتقا پایه برای مهندسان لرستانی برگزار شد

نائب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان از برگزاری 10 دوره آموزشی ارتقا پایه برای مهندسان لرستانی خبر داد.

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز  حسین رضایی اظهار داشت: دوره آموزشی “بهینه سازی” برای مهندسان برق به منظور ارتقا پایه از دو به یک طی هشتم و نهم خردادماه سالجاری برگزار شد.

 

وی ادامه داد: همچنین دوره آموزشی “بتن های ویژه” برای مهندسان عمران دارای صلاحیت نظارت به منظور ارتقا پایه از دو به یک و دوره آموزشی “طراحی اتصالات فولادی” برای مهندسان عمران دارای صلاحیت محاسبات به منظور ارتقا از پایه سه به دو طی روزهای 5 و 6 تیرماه برگزار شد.

 

نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان افزود: طی روزهای ششم و هفتم تیرماه سالجاری نیز دوره آموزشی “تحلیل دینامیکی” برای ارتقا مهندسان عمران دارای صلاحیت محاسبات از پایه سه به دو برگزار شد.

 

رضایی از برگزاری دوره آموزشی “تاسیسات برق” برای مهندسان برق خبر داد و به مهر گفت: این دوره آموزشی نیز طی روزهای 10 و 11 تیرماه سالجاری برای ارتقا پایه مهندسان از دو به یک برگزار شد.

وی بیان داشت: دوره آموزشی “سیستم های ویژه جذب انرژی در سازه های فولادی” طی روزهای 24 و 25 مردادماه سالجاری در راستای ارتقا پایه مهندسان عمران گرایش محاسبات از دو به یک برگزار شد.

 

نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان ادامه داد: همچنین دوره آموزشی “قالب بندی و قالب برداری” طی مردادماه امسال برای مهندسان دارای صلاحیت نظارت برای ارتقا از پایه سه به دو برگزار شد.

 

رضایی به برگزاری دوره آموزشی “روشهای اجرا و کنترل اتصالات در سازه های فولادی” اشاره کرد و گفت: این دوره آموزشی نیز طی روزهای 30 و 31 مردادماه برگزار شد.

 

وی ادامه داد: دوره آموزشی یاد شده برای مهندسان عمران با صلاحیت نظارت به منظور ارتقا پایه از دو به یک برگزار شد.

 

نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان افزود: دوره آموزشی “بهسازی خاک” برای مهندسان عمران دارای صلاحیت محاسبات نیز در راستای ارتقا از پایه سه به دو برگزار شده است.

 

وی همچنین از برگزاری دوره آموزشی به کارگیری “استانداردها، مقررات ملی، راهنماهای طراحی در معماری” طی 24 و 25 مردادماه برای مهندسان معمار به منظور ارتقا پایه از سه به دو خبر داد.

 

رضایی یادآور شد: دوره های آموزشی ارتقا پایه به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان و با همکاری معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد لرستان برگزار شده است.

 

وی افزود: همچنین هفت دوره آموزشی دیگر نیز طی روزهای آینده در شهریورماه سالجاری برگزار خواهد شد.

 پایان پیام/.

 

 

 

لرستان،مهندسی، تاسیست ، برق
Comments (0)
Add Comment