یک دستگاهی که تاسیسات را متحول میکند


به گزارش تاسیسات نیوز، Sanicondens Best یک پمپ کندانس با خنثی کننده درجاست که برای خنثی و پمپ کردن کندانس از بویلرهای کندانس، سیستم های HVAC، سیستم های آب گرم کن و … استفاده می شود.

Sanicondens Best کندانس را تا ارتفاع 15 فوتی و یا 150 فوت تا توده خاک پمپ می کند. 

کندانس می تواند سبب آسیب شده با حتی خطرات سلامتی که می تواند بر کیفیت هوای داخل تاثیر بگذارد ایجاد کند. بسیاری اوقات، کندانس نمی تواند از طریق حفره به خط درین موجود تخلیه شود. به همین دلیل یک پمپ کندانس برای بسیاری از کاربردهای مسکونی و تجاری ضروری است.

در بسیاری موارد هم کندانس باید قبل از تخلیه به یک خط فاضلاب خنثی شود. کندانس خنثی شده مانع از خوردگی درین ها و سیستم های فاضلاب می شود و در عین حال آسیبی به محیط زیست هم وارد نمی کند.

تکنولوژی جدید اجازه می دهد خنثی کننده یا پمپ کندانس روی یک سیستم سوار شود؛ در نتیجه سیستم ارزان تر بوده و جای کمتری اشغال می کند. Sanicondens Best کندانس دستگاه ها را تا 100000 BTU/hour input خنثی می کند.

داخل Sanicondens Best یک مکانیسم شناور وجود دارد که دستگاه را روشن و خاموش می کند و یک موتور پمپ را به کار می اندازد.

وقتی آب از طریق هر یک از چهار ورودی آن وارد Sanicondens Best شود، مکانیسم شناور فعال می شود و در نتیجه موتور روشن می شود. یک دسته/محور پروانه را به کار می اندازد در نتیجه قطعات محرک در یک حداقل مطلق نگه داشته می شوند. آب وارد محفظه شده و به فاضلاب بهداشتی پمپ می شود.

دستگاه ریزابه را به ارتفاع 15 فوتی و فاصله افقی 150 فوتی پمپ می کند. وقتی آب تخلیه می شودو سطح آب در ظرف پایین می آید، شناور دستگاه را غیر فعال می کند تا آب دوباره وارد دستگاه شود. بسته به چیدمان لوله تخلیه، یک چرخه کاری طبیعی برای Sanicondens Best می تواند 2 تا 10 ثانیه باشد؛ در نتیجه مصرف برق به حداقل می رسد.

اتصال تخلیه دستگاه مجهز به یک شیر غیر برگشت است که مانع برگشت جریان به دستگاه می شود.

دستگاه پمپ قوی می تواند در کف نصب یا روی دیوار سوار شود. همچنین می تواند با اتصالات به یک جریان خارجی، کلید قطع کن یا سیستم هشدار نصب شوند. همچنین شامل همه سخت افزارهای لازم برای سهولت نصب، 20 فوت لوله وینیل، آداپتور تخلیه و گرانول های خنثی کننده می باشد.

Sanicondens Best مورد تایید استانداردهای آمریکا و کانادا، استاندارد برق UL 788,CA و استاندارد برقی CSA C22.2 می باشد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتتکنولوژی
Comments (0)
Add Comment