یک خانواده مسموم شدند

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، بروز نشت گاز مونواکسید کربن در خانه دو طبقه قدیمی ساخت، 8 نفر از ساکنین یک ساختمان را در خیابان جیحون راهی بیمارستان کرد.



در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مسمومیت اعضای یک خانواده با گاز مونواکسید کربن، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 85 را به محل حادثه در خیابان جیحون خیابان رنجبر کوچه فیروزان اعزام کرد.

 

 

مهران شالی فرمانده ایستگاه 85 در این باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان دو طبقه مسکونی قدیمی ساز دیده می شد که در طبقه اول آن یک خانواده 6 نفره شامل یک زن و سه مرد به همراه دو کودک خردسال در آن ساکن بودند.

 

 

وی ادامه داد: این خانواده برای گرم کردن محیط خانه از یک بخاری با دودکش ناقص استفاده کرده بودند که همین امر موجب بروز علائم مسمومیت با گاز مونواکسید کربن شده بود.

 

 

وی افزود: در این حادثه آتش نشانان بی درنگ با رسیدن به محل حادثه درب و پنجره ها را باز کرده و ساکنان را به خارج از واحد مسکونی منتقل کردند که در بررسی های بیشتر از ساختمان مشخص شد در طبقه بالا نیز پیرمرد و پیرزنی ساکن بودند که آنان نیز دچار مسمومیت شده بودند.

 

 

گفتنی است؛آتش نشانان به سرعت هر 8 نفر را برای اقدامات درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند و با ایمن سازی محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آتش نشانیتاسیساتحادثهگاز
Comments (0)
Add Comment