یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور از قم کلید خورد

اجرای طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور با موافقت استاندار قم و وزیر نیرو از استان قم به عنوان پایلوت کشور آغاز شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور با موافقت استاندار قم و وزیر نیرو در مراسمی به عنوان نخستین استان کشور از قم آغاز شد.

 

وزیر نیرو در این مراسم که در دفتر وی در ساختمان وزارت نیرو برگزار شد، دستور آغاز طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی را صادر و بر پیگیری و حمایت همه جانبه معاونین وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در اجرای موفق این طرح تاکید کرد.

 

وی خواستار انجام فرایندهای قانونی و با هماهنگی ستاد وزارت نیرو و آب و فاضلاب کشور و سایر دستگاه‌های قانونی کشور نسبت به یکپارچه سازی شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی قم شد.

 

مجید نامجو همچنین از معاونین وزارت نیرو، مدیران دستگاه‌های استان و نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی خواست تا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم را در اجرای طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی که به عنوان نخستین پایلوت کشوری از استان قم شروع شد را یاری کنند.

 

وی یادآور شد: با اجرای این طرح، شرکت‌های آب وفاضلاب شهری و روستایی قم زیر نظر یک مدیریت واحد به فعالیت‌های خود ادامه می دهند.

 

وزیر نیرو هدف از یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب وفاضلاب شهری و روستایی کشور را، تحقق اهداف اصل 44 قانون اساسی، کوچک‌سازی دولت و ایجاد مدیریت واحد برای ارائه خدمات بهتر به مردم شریف شهر و روستا اعلام کرد.

 

وی یکپارچه‌سازی شرکت های آبفا و آبفار کشور را در بهبود مدیریتی و توسعه خدمات در ابعاد مختلف تاثیرگذار دانست و ابراز امیدواری کرد: با یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، خدمت‌رسانی به روستا ها نیز از شتاب بیشتری برخوردار شود.

 

وزیر نیرو در این مراسم با اهداء لوحی از زحمات 27 ماهه دکتر حسن ایزانلو به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی قم تقدیر کرد و به طور رسمی اجرای طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان قم را به مهندس عبدالحمید توکلی بینا ابلاغ کرد.

پایان پیام/.

 

 

 

Comments (0)
Add Comment