بیش از هر زمان دیگر نیاز به جلب اعتماد مهندسان داریم

نخستین نشست شورای‌عالی راهبردی و هم‌اندیشی روسای ادوار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با حضور دکتر کرمی رییس و مهندس غرضی از مؤسسان این سازمان به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
به گزارش تاسیسات نیوز، در این جلسه مهندس سید محمد غرضی با اشاره به اهداف بالادستی سازمان، فرهنگ‌سازی اجتماعی را ابزاری مهم به‌منظور ایجاد رضایت عمومی و افزایش سطح کیفی دانش مهندسی ساختمان برشمرد. به گفته غرضی در حال حاضر بیش از هر زمان دیگر نیاز به باور جمعی و جلب اعتماد مهندسان و پاسخگویی به خواسته‌های برحق آنان احساس می‌شود.
در ادامه دکتر غفرانی افزود: علیرغم اینکه مهندسان ازجمله نخبگان جامعه هستند ولی در حال حاضر قشر مظلوم جامعه به حساب می‌آیند.

به گفته این رییس اسبق سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، تلاش‌های جزیره‌ای و دور بودن از نگاه سیستمی در مسیر رسیدن به اهداف را چندان مؤثر قلمداد نکرد.

مهندس سعیدیان نیز ضمن تشکر از برپایی چنین جلساتی، گفت: فارغ از دستاوردهای اخیر سازمان، مسیر سختی در راستای توسعه و بهبود خدمات الکترونیکی در پیش است. به گفته سعیدیان در حال حاضر با حجم انبوهی از فارغ‌التحصیلان و به‌تبع متقاضیان برای اخذ پروانه مهندسی طرف هستیم.
درحالی‌که ظرفیت ارجاع کار و ساخت‌وساز با این ترافیک هم‌خوانی ندارد.

در ادامه مهندس میرجعفری نیز با اشاره به چالش‌های قانون جدید نظام مهندسی، پیش‌نویس این قانون را مشکل‌آفرین خواند.

در پایان این مراسم، به رسم یادبود از مدعوین با اهدای لوح تندیس، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

اعتماد مهندسانانتخابات نظام مهندسیمحمد غرضینهمین دوره انتخابات شورای مرکزی
Comments (0)
Add Comment