گزینش مهندسان ناظر ساختمان تغییر می یابد

رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل از تغییر فرآیند انتخاب مهندسان ناظر ساختمان در سازمان نظام مهندسی و ساختمان استان اردبیل خبرداد.
به گزارش تاسیسات نیوز، میر محمد سیدهاشمی رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل درباره فرآیند جدید انتخاب ناظران ساختمان در این سازمان خبرداد و گفت: از خردادماه سالجاری فرآیند انتخاب مهندسان ناظر  به صورت کلی تغییر کرده است و کسانی به عنوان ناظرپروژه ها انتخاب می شوند که تجربه و سابقه مناسبی در این حوزه داشته باشند.
 وی ادامه داد: این فرآیند باعث خواهد شد شایسته سالاری در حوزه نظارت صورت گیرد و تمامی مهندسان به صورت یکسان از امکانات و خدمات نظام مهندسی استان بهره مند شوند و هیچ گونه دور زدن قانون  در این بخش وجود نخواهد داشت.
رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل تصریح کرد: این روش باعث خواهد شد که مهندسان جوان با انگیزه در این عرصه فعالیت کنند و آن دسته از افراد باتجربه که به دلیل رویه نامناسب دیگر در حوزه نظارت فعالیت نمی کردند به این سازمان بازگردند.
سید هاشمی  اضافه کرد: بی شک این موضوع باعث می شود  رقابت سالم در بین مهندسان فراهم می شد و در کنار آن همه افراد برای افزایش توانایی های خود تلاش خواهند کرد.
وی درباره هدف اصلی فرآیند انتخاب ناظر در ساختمان در نظام مهندسی گفت: در ساختمان ها ناظران وظیفه سنگینی دارند و در تمام بخش ها ناظران پاسخگو هستند به همین خاطر نمی توان از این موضوع به سادگی عبور کرد و برای ارایه خدمات  مطلوب به شهروندان این فرآیند را انتخاب کردیم.
رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با اشاره به شفافیت در تمام بخش های سازمان نظام مهندسی بیان کرد: شفافیت اولین اولویت بنده در نظام مهندسی استان اردبیل در تمام بخش های است و سالهاست که با این تفکر در این سازمان فعالیت می کنیم و تا زمانی که در خدمت تلاشگران این عرصه هستیم در این مسیر حرکت خواهم کرد.
مهندسانمهندسان ناظرنظام مهندسی اردبیل
Comments (0)
Add Comment