گرفتار شدن دو مرد جوان در عمق چاه رستوران

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، دو مرد جوانی که براثر گازگرفتگی در چاه رستورانی در خیابان ولی عصربیهوش و گرفتار شده بودند با تلاش آتش نشانان از عمق 10 متری چاه بیرون آورده شدند.





این حادثه توسط شاهدین به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد که بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان ، آتش نشانان ایستگاه 108 و نیزگروه امداد و نجات 13 به خیابان ولیعصر(عج)، حوالی پارک ساعی اعزام شدند.

 

 

 

 

علی امینی مدیر منطقه 2 عملیات آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: در قسمت حیاط یک رستوران 2 نفر از پیمانکاران در عمق 10 متری چاه مشغول بررسی قسمت انتهایی چاه بودند که ناگهان بی هوش شده و در انتهای چاه افتادند.

 

 

 

 

وی که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور یافته بود، افزود: با توجه به احتمال وجود گاز سمی در چاه، نیروهای عملیاتی به سرعت با استفاده از دمنده به تهویه هوای داخل چاه پرداختند و همچنین کارگاه ویژه چاه را بر روی دهانه چاه برپا کردند.

 

 

 

 

مدیر منطقه 2 آتش نشانی همچنین اضافه کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات فردی و دستگاه های تنفسی وارد چاه شدند و دو مرد حدوداً 30 ساله را با احتیاط کامل از چاه خارج کرده و برای انتقال به مرکز درمانی، تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

 

 

 

امینی خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر درخصوص علت و چگونگی بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی و نیز نیروی انتظامی درحال انجام است.







انتهای خبر

آتش نشانیایمنیتاسیساتچاه
Comments (0)
Add Comment